Schelete de constiinta

Poate anatomic suntem construiti la fel, dar sufletul este unic.
Pentru mine cel mai important este sa imi pastrez sufletul pur si sa nu uit niciodata ca iertarea este divina.
E atat de usor sa faci un rau cuiva, dar va fi greu sa poti repara raul deja facut. Si chiar daca tu nu crezi in karma, eu cred si filozofia mea de viata pe asta se bazeaza: fac bine, primesc bine, fac rau, primesc rau.
Pana acum am facut si eu mult rau si pana la sfarsitul vietii trebuie sa repar ce am facut, desi nu stiu inca cum voi face asta. Mi-ar placea atat de mult sa nu imi pese, sa fiu o egoista, dar nu pot sa fiu asa.
Viata este mult mai simpla cand calci pe altii ca sa ajungi unde vrei, pentru ca in drum spre varf te lepezi de suflet si cand ai ajuns acolo, uiti de toate si iti construiesti o fortareata din scheletele sufletelor pe care le-ai lasat in spate.
Viata si sanatatea oamenilor nu se masoara in lei, euro, dolari pe cap de pacient, ea se masoara in zile, luni, si ani cu clipe frumoase.​
2 gânduri despre „Schelete de constiinta

Opinii

