Apetit pentru a trai

668494Mi-e lene…Mi-e lene sa respir, sa traiesc.

Mi-e lene sa caut un nou inceput ori sa ma gandesc la povesti cu finaluri fericite sau triste.

Mi-e lene pana si sa ma gandesc la momentul mortii mele. As putea sa il planific, dar lenea asta…

E benefica uneori, as zice eu.  La+Crisis+y+sus+Etapas+3.+Síntomas+de+Depresión+y+Soledad

Cand decizi ca nu mai ai pofta de viata? Este o hotarare a ta sau e ceva neprevazut? Ceva ce nu ai planuit, exact ca filmele care se termina cu un „sad ending” lasandu-te cu ochii inlacrimati? Este ca atunci cand sari cu parasuta si esti plin de adrenalina, dar esti dezamagit ca ai ajuns teafar pe pamant? Poate pentru ca voiai sa mai stai acolo „sus” sa admiri norii albi si pufosi care iti amintesc de leaganul mamei? Locul unde te simteai cel mai iubit si ocrotit?ratacire

Adica, pofta asta de a trai apare o data cu nasterea sau ii trebuie un mic impuls ca sa prinda muguri? 

4-anorexia-videosAm auzit pe multi care spuneau : „Ce pacat ca s-a stins din viata, avea atata pofta de a trai. Iubea viata la maximum.” Oare asa sa fie? Moartea ii selecteaza pe cei care iubesc sa traiasca? Ii alege doar pe cei care sunt buni? Sa fie oare atat de nedreapta si de cinica? Daca ar fi o persoana, as putea sa ii iau un interviu…Dar, nu am curaj…si nici vointa.600-01755512

8 gânduri despre „Apetit pentru a trai

  1. Mă gândesc la moarte doar atunci când pleacă un cunoscut sau cineva drag. În rest, iubesc minunea asta numită viaţă, chiar dacă nu e mereu aşa cum mi-am dorit. 🙂 Zâmbeşte! 🙂

    Apreciază

  2. Cu toți avem și momente de-astea. Important este să le depășim și să regăsim motivația bucuriei de a trăi, alături de cei dragi și de ceea ce ne place să facem, cât suntem prin această lume.
    Numai bine îți doresc și zile frumoase! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. „Lenea e mama tuturor relelor…dar ca orice mamă, trebuie respectată!”
    Nu cred că ești singura care are gânduri de genul ăsta. Defapt, mai devreme sau mai târziu majoritatea din noi trecem prin momente de genul. Unii ies mai greu, alții mai ușor, alții sunt depresivi de când s-au născut și e deja ceva normal pentru ei.
    Și eu mă întreb de obicei…cum reușești sa fii „plin de viață” … ca la mine dă cu minus de multe ori. Dar bănuiesc că depinde de la persoană la persoană … și de mulți alți factori. Dar, undeva acolo la capătul tunelului există și o luminiță … chiar dacă după urmează alt tunel.
    Viața n-ar trebui să fie așa de grea dar bănuiesc că noi suntem proști și nu știm ce să facem cu ea …

    Apreciat de 1 persoană

  4. Se zice că Dumnezeu îi ia pe cei buni, că nu apuce să se strice aici pe Pământ… Probabil că așa e viața, la un moment dat nu mai aveam poftă de viață și apoi ne încărcăm bateriile și suntem iar bine. Ne epuizăm, nu putem avea mereu energie, din păcate 😦

    Apreciază

Opinii

