Umilinta

da-8

Daca un singur om vrea sa faca rau sau bine…face.

Daca nu vrea, nu face.

Omul este usor de manipulat si de influentat, mai ales daca nu e scolit. Si aici nu ma refer doar la educatie, (da este importanta), dar conteaza si dorinta lui de a evolua si de a-si inmulti cunostintele.

74981

Nu spun ca sunt o atotcunoscatoare, dar din ce am citit si am invatat pana acum, am inteles ca omul cu adevarat inteligent nu poate fi dus de nas asa de usor. De aceea, s-a muncit si se munceste in continuare la „eradicarea” oamenilor inteligenti.

capul-plecatE mai usor sa „lucrezi” cu norodul pentru ca el nu pune intrebari. Accepta ce i se da si este si umil. Pentru mine, umilinta a ajuns sa fie un defect major care este egal cu: Capul plecat, sabia nu-l taie. Si tot se sta in postura asta de gaini fara cap de foarte mult timp. Am si eu o intrebare pentru cei care se simt vizati: Pe voi nu va doare gatul? Nu va ustura genunchii?

P.S.: De foarte multe ori, mi-am dorit sa scriu despre „politichia” romaneasca, dar am ales sa nu o fac pana acum. Tot ce am scris mai sus reprezinta doar o parere personala.

Asadar, va rog sa nu scrieti comentarii urate care sa disturbe „zen”-ul blogului meu, deoarece nu doresc sa intru in polemici de natura politica cu nimeni.  Va multumesc!

4 gânduri despre „Umilinta

Opinii

