Conversatie cu..cine vrea sa ma asculte?

A inceput un nou an.

Acesta e singurul an in care nu mi-am facut lista de dorinte.

M-am maturizat?

Poate, desi nu prea cred fiindca inca ma mai uit cu placere la desene.

A si alerg dupa fluturi in fiecare vara.

Am vreo dorinta?

Nu mai am dorinte, decat doua. Pe care am avut grija sa mi le rostesc in gand cand am trecut in 2017.

Da. Inca nu am reusit sa renunt de tot la superstitii sau la prejudecati. Banuiesc ca trebuie sa mai treaca cativa ani.

M-am schimbat?

Da. Fizic nu prea, sufletesc din plin. Inca nu am invatat cum sa ma detasez sau sa renunt la ceva sau cineva „toxic.” De fapt, cum arata un om toxic sau un vampir energetic?

Mai visezi?

Da. Visez zilnic cu ochii deschisi si noaptea din plin. As putea spune ca traiesc o a doua viata prin vis. Deci, sunt o mare visatoare, dar inca nu am gasit locul din visele mele care sa ma faca fericita. Personal, nici nu cred ca ar exista. Este doar…un vis derizoriu. Ironic, nu?

compatibilitati-zodiacale-in-2017-ce-nativi-vor-fi-intr-o-comuniune-spirituala-1024x682Esti mai bogata?

Daca obiectele de decor si gablonturile pot fi bogatii, atunci da m-am imbogatit. Acum vorbind serios, ma simt bogata pentru ca inca o mai am pe mama langa mine si pe cineva foarte drag mie.

Care este lucrul care te supara cel mai tare?

Ipocrizia oamenilor. Ma supara si faptul ca nu reusesc sa imi pastrez optimismul de fiecare data cand ma aflu in impas.

Analiza este subiectiva, dar daca te ajuta sa te descarci atunci cred ca este binevenita. De multe ori, oamenii sunt prea ocupati cu problemele lor ca sa mai aiba rabdare sa te asculte. De aceea, cred ca este foarte important sa conversezi cu sufletul tau cand simti nevoia sa vorbesti cu cineva. Bine, recunosc ca am mai vorbit si cu oglinda sau cu peretii cand eram singura, dar asta e secret! 🙂

2 gânduri despre „Conversatie cu..cine vrea sa ma asculte?

  1. Ma bucur din suflet ca ti-a ajuns la inima ce am dorit sa transmit.
    Optimismul este ca o floare, daca nu o uzi la timp se usuca.
    Oamenii nu mai stiu cum sa fie originali pentru ca avem prea multe „xeroxuri” in lumea asta. E mai usor sa copiezi decat sa te reinventezi.
    Si eu iti doresc sa ai un excelent si pe placul tau pentru ca asta e cel mai important. De restul, se ocupa si Dumnezeu. >:D<

    Apreciază

  2. Frumoase gânduri ai adunat aici, dragă Lady! Așa obișnuim fiecare, mai mult sau mai puțin, atunci când mai trecem peste un prag dintre ani. Și sperăm ca noul an să fie mai bun și cu mai multe realizări, decât precedentul. Avem mare nevoie să fim optimiști, chiar dacă spiritual nu reușim mereu să „creștem”, iar greșelile parcă ne trag înapoi, față de ceea ce am vrea să fim… Ai zis tare bine despre ipocrizia oamenilor. Dar de ce ne mirăm? Trăim într-o lume atinsă rău de microbul ipocriziei, al prefăcătoriei și al falsității, iar oamenii par că interpretează „roluri” și nu propria viață.
    Mergem inainte cu hotărâre și încăpățânare, indiferent de ce obstacole ne-am lovi.
    Îți doresc din toată inima un an nou cât mai bun, cu sănătate, bucurii și împliniri! 🙂

    Apreciază

Opinii

