Conversatie-la 30 de ani

Ce ai invatat pana acum?

Am invatat ca oamenii nu raman langa tine decat daca le confirmi iubirea zilnic.

Am inteles ca uneori Eu nu sunt Suficienta.

Am ajuns la concluzia ca sunt mult prea sensibila pentru acest secol si ca nu imi place sa insist.

Am uitat/sters toate amintirile urate…Sau asta vreau eu sa cred?

Muzica imi suna in cap cand ma trezesc dimineata, dar nu e totdeauna pe placul meu.

Visele mele sunt ciudate. Azi, de exemplu am visat ca eram inchisa intr-o dona uriasa care a fost lansata in spatiu. Am murit din cauze neelucidate cand a ajuns drona la destinatie.

Am o conexiune „misterioasa” cu moartea…

Este in regula sa ai o cadere nervoasa din cand in cand, doar esti om…

Inca mai cred ca daca vreau, pot alunga norii cu zambetul meu!

Opinii

