Pictura…de zi

Am iesit cu mama in parc ca sa hranim porumbeii pentru ca erau atat de multi si flamanzi. Pe banci statea la umbra lumea pestrita care a cascat ochii ca la vitrina cu salam. De ce ar fi ciudat sa hranesti pe cineva? Si porumbeii merita sa aiba parte de festin. Problema a fost ca nu am avut destula hrana…

Beam cu nesat dintr-o sticla de suc si s-a apropiat de mine o tanara mai tuciurie care ma ruga sa ii pun si ei intr-o sticluta. I-am dat si un domn care statea pe banca din fata mi-a aruncat o privire dezaprobatoare.  Fata a vazut ca imi tremura mana si m-a intrebat daca am probleme cu tensiunea si mi-a recomandat sa iau „o pastila din aia care se pune sub limba.”

Marturisesc faptul ca si eu am grave probleme cu judecatul oamenilor dupa aparente.
Se difuzeaza la stiri o multime de imagini care te baga in depresie si pe fondul atentatelor teroriste recente, toti am devenit paranoici si netoleranti.  Ii apreciez pe jurnalistii care reusesc sa ramana impartiali si scriu articole netedentioase.

In alta ordine de idei, ma uitam cu mama la oamenii in varsta care stateau tristi pe banci uitandu-se cu melancolie la nepotii altora.

Azi noapte l-am visat pe bunicul meu si nu am putut sa nu ma gandesc la cei care au trecut in nefiinta recent, inclusiv matusa mea care a fost rapusa de boala pe care o detest cel mai tare: cancerul. Dumnezeu sa te aiba in paza, matusa Mariana, bunica Olga, bunica Aurica si bunicule Alexandru!

2 gânduri despre „Pictura…de zi

  1. Of, o simplă ieșire la plimbare în parc, ne poate revela atâtea aspecte negre ale lumii în care trăim. Răutatea unora, intoleranța altora, tristețea și nefericirea celor în vârstă, pentru care zilele sunt numărate. Privind chipuri ne mai amintim și de cei care nu mai sunt pe aici și le ducem dorul… E bine să ne amintim de dânșii. E bine să-i păstrăm vii în inimile noastre.
    Numai bine îți doresc și zile de vară cât mai frumoase! 🙂

    Apreciază

Opinii

