Nu conflictului!

Nu prea mai postez pe blog pentru ca m-a „prins”  microbul Facebook-ului…O data pe zi sau la doua zile intru  si citesc toate parerile exprimate de persoane care au curajul sa spuna ce gandesc si nu se tem sa intre in polemica cu alti cititori.

Voi cei care ma cititi, o stiti pe Lady , cea care vorbeste din suflet despre tot ce o doare sau o impresíoneaza in mai mica sau mai mare masura. Dar, am o personalitate destul de acida si agit sabia ironiei atunci cand cineva ma calca pe bataturi. Sunt vulcanica si impulsiva, dar incerc sa ma vindec.

Dar, consider ca un blog nu ar trebui sa fie un loc pentru dispute personale. Acest blog este casuta mea pe care o decorez cum stiu eu mai bine folosind vorbe mestesugite. Poate din aceasta cauza nu ma incadrez in topurile blogosferei, dar nu imi pasa pentru ca stiu ca am alaturi de mine oameni care apreciaza alte lucruri. Nu stiu daca v-am spus, dar nu am articole platite. Tot ce am scris si voi mai scrie va fi din pura placere. Acum sunt intr-o etapa a vietii in care incerc sa ma redescopar si caut solutii interioare pentru a merge mai departe…De aceea, va multumesc inca o data pentru ca ma cititi!

P.S.: Aceasta postare nu este un atac la adresa nimanui. Am simtit nevoia sa clarific care este scopul blogului meu.

6 gânduri despre „Nu conflictului!

  1. Frumos ai zis și sunt de acord cu tine, ca acest loc să-ți fie un loc, un „refugiu” de suflet, așa cum ți-l dorești tu mai bine. Aceeași intenție am avut-o și eu încă din prima zi când am scris pe blog. Au fost unii care au trecut pe acolo și m-au apostrofat că-mi pierd vremea cu lucruri inutile și „dulcegării penibile” (așa m-a gratulat o stimată doamnă). Chestia asta mi se pare ceva foarte aiurea, să mergi în vizită la cineva și să faci legi cu omul, la el acasă!? Până la urmă, chiar și o pagină personală de internet este un fel de „acasă” al tău, un loc în care ești tu însuți și spui ceva lumii, oamenilor… Una este un sfat, o sugestie, o idee constructivă și alta este critica acidă, răutăcioasă, prin care de fapt ești desconsiderat și jignit. Nu-ți place ce ai găsit? Sănătate! Ești perfect liber să nu mai treci pe acolo!
    Numai bine îți doresc! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Da! Ma bucur ca ai inteles ce am dorit sa transmit. E casa mea si eu fac regulile si din fericire, blogosfera inca este bogata asa ca daca cuiva nu ii convine ce scriu poate sa isi ia frumusel „simbria” si sa o dea altcuiva.

      Apreciază

  2. Păi, cam asta cred și eu că e blogul. O căsuță din sticlă. Nu trebuie să spionezi ce se întâmplă înăuntru.Totul e la vedere.
    Dar mai e și o cale de-a schimba o vorbă cu prietenii tăi. Cu scrisurile lor.
    Pe mine FB nu m-a prins. Am făcut câteva încercări, dar…

    Apreciază

    • Facebook-ul este o modalitate prin care iti poti promova blogul si sa pastrezi legatura cu rudele, prietenii. Blogul este altceva…Este un spatiu personal, dar accesibil tuturor celor cate vor sa te citeasca.>:D<

      Apreciază

Opinii

