Rugina si invidie

Citat-Antistene

Invidia musca din mine sau eu musc din ea… Habar nu am! Cert este ca invidia este parte din mine. Dar nu vreau! O fi plictisitor sa ai doar parti bune, dar mie asa imi place.

Gandurile rele, sa doresc raul cuiva sau si mai rau, sa ma bucur cand cineva sufera nu sunt scrise in planul existentei mele. Nu am sa pricep niciodata de ce exista oameni care fac rau cu buna stiinta.

Invidia-1De ce exista persoane care se bucura cand un copac este taiat sau o gradina este devastata de rozatoare? Cu ce il incalzeste ca rosiile lui sunt mai coapte sau ca are mai multi meri in livada?

invidia

A vorbi despre ziua anterioara nu inseamna sa povestesti ce carte ai citit sau ce ai mai invatat. Nu, a vorbi inseamna sa-l barfesti pe vecinul de la 2 ca a venit beat, sau ca cela’ de la 4 si-a chemat amanta pe la 6.

Este cel mai simplu sa dai vina pe altii pentru ce ti se intampla. Dar, nu este sanatos! Trebuie sa ai constiinta si sa iti dai seama cand gresesti!!

ce-este-invidia

Opinii

