Acuarele

13055561_10204838515243300_8575645622622356034_nSunt nemultumita…

De tot ce faci bine sau rau.

Sunt nemultumita, frustrata…

Nu ma multumesc cu prezenta ta, visez la alte stele, la un alt astru.

Vreau sa imi creez propriul glob de sticla si sa ma inchid acolo, iar daca vei veni si il vei sparge atunci voi avea si mai multe motive pentru a fi nemultumita.

Lasa-ma sa lancezesc in mediocritatea mea, in spatiul meu curat ca luna unde scamele nu-si au locul. Nu, nu imi place cand vrei sa ma pictezi in alb si negru. Eu vreau sa fiu pictata cu acuarele vii ca sa mi se vada tusele optimiste.

Sunt nemultumita cu mine insami, dar de ce ti-as spune asta? Vorbele sunt pretioase, iar privirea mea  iti arata asta cand te uiti fix in ochii mei cu nedumerire si in mintea ta tropaie elefantii mei galagiosi care iti tulbura gandurile.

 

Opinii

