Distrugere este egal cu Dezvoltare?

Mi-am construit blocuri zgarie-nori in care sa ma ascund de fiecare data cand cineva arunca sulite pline de ura catre fereastra mea.

…………………………………………………………………………………………………………………..

2011_05_10_95573112_rszImi e usor sa ma ascund.  Copacii nu-mi mai tin demult umbra, dar nu e nimic pentru ca am umbrele de soare.

Nu imi mai folosesc vocea pentru a-mi face auzite cuvintele, ci am un telefon si de pe el postez pe retelele de socializare tot ce ma deranjeaza.

Daca imi doresc sa ajung in celalalt capat al lumii atunci o sa construiesc un tunel subteran care va intra in Cartea Recordurilor. EVOLUTIA este totul. Pot imparti si apa in doua daca trebuie.

Totul se poate sacrifica in numele DEZVOLTARII.1280px-Hong-Kong_skyline

Conservare? Cine are nevoie de conservare cand e mai importanta bunastarea? Daca oamenii au bunastare atunci si banii vin pe banda rulanta. De ce sa conserv un parc sau o jungla cand imi pot construi o metropola si sa am venituri de sute de miliarde de dolari/euro/yeni etc.?

kakapo-223Nu imi trebuie domne’ niciun papagal Kakapo sau nu mai stiu ce elefant. Sunt prea multi si ne consuma resursele. Mai bine defrisam tot si construim un resort mare si frumos fix in inima savanei. Cine va vrea sa vada animalele, va trebui sa plateasca 10 euro pentru o ora intr-o camera de proiectie 3D pentru a sta cu un tigru. Fix ca in serialul ala Star Trek.

P.S. : Acesta este un pamflet defect.

…………………………………………………………………………………………………………………..

Ziduri de cetate si portile ferecate imi sunt scut impotriva lumii exterioare.

Imi place sa stau inchisa in palatul meu de clestar? Raspunsul e: NU! Dar macar sunt protejata si nimic nu ma poate afecta.Tangled-rapunzel-fitzherbert-art-12rapunzel-28057315-2560-1756

Il astept si eu pe printul care va escalada turnul cel inalt ca in povestea lui Rapunzel…

 

4 gânduri despre „Distrugere este egal cu Dezvoltare?

Opinii

