Metamorfoze

Azi.

Sunt un copil mic si fricos care se ascunde in sifonier…Nu mi-e frica de mama sau tata, ci mi-e teama de cei din afara casei care pot sa imi fure jucariile si sa ma puna sa invat mai multa matematica…

Ieri…hyperliteratura-metamorfoze

Am fost o fata curioasa care dansa in razele soarelui pe o plaja cu nisip de aur. Si chiar daca m-am intepat in talpa din cauza unei scoici, piciorusele mele au continuat sa danseze pana au sangerat…

Maine.

Maine nu stiu cine voi fi. Poate voi fi o babuta amuzanta si cu o basmaluta rosie pe cap sau un mosulet fericit care soarbe din licoarea vietii numita popular „răchie”.

Anul trecut

Am fost un barbat care s-a trezit in corp de femeie si a trebuit sa isi cumpere de la magazin o rochie si niste pantofi…rosii.

Cum as putea sa smulg fericirea cuiva si sa mi-o iau toata mie? Cat de egoist as fi! Nu, mai bine ma multumesc cu felia mea de bucurie caci altfel mi se va lua si bruma asta de fericire pe care o am de cand m-am nascut!

Opinii

