Radacini smulse

Ce nu te omoara te face mai puternic sau te dezradacineaza definitv! De la primul pas de bebelus pana la parasirea casei parintesti esti sub protectia cuiva. Dar, cand ai ales sa iti iei viata in propriile maini, totul se schimba. Esti pus in fata unui drum fara intoarcere. Ce alegi? Sa te inarmezi cu o platosa si o sulita sau sa faci pasi inapoi ca un rac si sa te intorci in cuibul protector? Alegi sa fii un invingator sau un invins?

Ii urez multa sanatate vechiului meu amic blogger, Ninu! Fightin!:-)

Un gând despre „Radacini smulse

  1. Multumesc mult, sarut mana !…

    Eu le-am ales pe toate… Am si luptat, m-am retras si in co”chilia” mea… depinde de starile prin care trec… Am avut insa de cateva ori in viata pe care nu le-am putut castiga de unul singur :(( Norocul meu a fost ca mereu a aparut in viata mea persoana potrivita… fix in momentul potrivit… Asa ca ar cam fi cazul sa apara si acum …:(

    Apreciază

Opinii

