Empatie?

Lacrimile. Nu stiu de ce, dar niciodata nu am stiut cum sa consolez pe cineva care plange. Am utilizat si eu tactica incurajatoare  ” Totul va fi bine! Sigur va fi bine!”Am folosit strategia mangaierii usoare pe spate,  a imbratisarilor, a vorbelor mieroase, dar nimic nu a dat rezultate.
Sunt o sensibila. Daca cineva plange in fata mea sau la tv, imediat curg lacrimile pe obraz.

Si totusi… floarea chiar daca se lasa napadita de buruieni, ea nu uita sa infloreasca.

Un gând despre „Empatie?

Opinii

