Cum?

Am si eu o nedumerire si poate cineva ma lamureste. Cum este posibil ca la un anunt pe un site de joburi sa aplice peste 2000 de aplicanti? Nu exista o limita maxima? De exemplu, maxim 100, mai ales ca sunt doar doua posturi disponibile!

anunt myjob

 

 

19 gânduri despre „Cum?

  1. hai sa o luam asa daca ai vrea sa aplici si au aplicat 100 pers inaintea ta si sa facut limita de care zici tu nu mai poti aplica chiar daca ai cel mai bun cv din toti deci pot sa aplice si 10 000 de persoane importanta e experienta cunostintele mi se pare normal ca toti oamenii sa aibe o sansa nu sa impui regula asta daca au apicat mai repede 100 pers gata se opreste cautarea nu e asa sunt cazuri in care chiar din astia 2000 care au aplicat nu se gaseste omul potrivit si se repune anuntul

    Apreciază

    • Da dar numarul mare de aplicanti ii intimideaza pe cei care vor sa aplice si ajung sa creada ca e in zadar. Eu cred ca este o sabie cu doua taisuri aceasta metoda de recrutare.
      Bun venit pe blogul meu!>:D<

      Apreciază

Opinii

