Solitudine

Cand te nasti singur stii ca vei ramane singur. Mai greu este atunci cand te nasti si ai multi oameni langa tine, dar in timp dispar persoanele dragi manate de alte dorinte si visuri spre alte taramuri. Ce iti ramane de facut? Sa cauti necontenit alti prieteni sau sa recurgi la shopping pentru a-ti umple sifonierul cu haine si sa faci de unul singur parada in fata oglinzii…

Asa am ajuns eu. Am multe haine de care m-am atasat si de care am grija…ca de niste oameni.

4 gânduri despre „Solitudine

  1. Eu am adoptat o strategie pentru a face loc unor haine noi: ce nu am imbracat in ultimul an, oricat de drag mi-ar fi, intra in „circuitul hainei in natura”, adica se daruieste cuiva care va purta mai mult un obiect decat sa-mi ocupe mie loc in dresing si sa ma faca sa oftez nostalgic; duca-se, alta la rand! 🙂

    Apreciază

Opinii

