Merry Kissmas a.k.a CRACIUN PUPACIT

merry_kissmas_card-r6efc80748c2a45ff9a8e6329173151c6_xvuak_8byvr_512De vreo cativa ani, am adoptat o denumire proprie pentru traditionalul nostru Craciun. Nu stiu cat de craciuniti sunteti voi, dar eu astept cadouri pentru ca am fost cuminte. Insa, am aflat de la spiridusii Mosului ca anul acesta bugetul a fost drastic taiat si ca o gasi el, Mosu’, sa imi dea macar o ciocolata (pe care am si savurat-o deja de acum…ceva ore).

Nu am vrut sa dau copy paste de pe net la urarile traditionale de  Craciun, asa ca eu prefer sa va scriu simplu, dar din suflet:

SARBATORI FERICITE!

Imi doresc ca fiecare dintre voi sa aiba parte macar de o mica bucurie oricat de negru ar fi prezentul si sa aveti pace si armonie in sufletelele voastre.

P.S.: Deschide usa crestine…Iata vin colindatori, florile dalbe. Mai stie cineva ce s-a mai intamplat cu Narcisa Suciu?

6 gânduri despre „Merry Kissmas a.k.a CRACIUN PUPACIT

  1. Când e vorba de pupăcit, îs primu’ ! Să mă ierţi că n-am trecut zilele ce au trecut da’ aşe balamuc nu mi-am putut imagina că există pe faţa pământului. Dar am ajuns acum, în prag de anul nou.
    Nu-s eu cel mai priceput la spus cuvinte de suflet. Nici măcar atunci când chiar vin din suflet. Dar măcar, sumple cum sunt, sunt sincere : să ai parte, Olgă drăguţă, de tot ce e mai bun în noul an. Să ai sute de mii de bucurii, să ai parte de împliniri şi să nu-ţi fie teamă să îţi pui în aplicare visele, oricât de îndrăzneţe-ar fi acestea. La mulţi ani !, buni şi frumoşi. Şi multă, multă sănătate !

    Apreciază

Opinii

