Confesiune

Oare de ce simt nevoia sa iti scriu? Adineauri ti-am lasat un mesaj furios pentru ca mi se pare ca esti nedrept cu mine. Asa era si in trecut nu? Iti reprosam ca nu vorbeam suficient, te sufocam cu mesaje manioase si tot asa pana s-a rupt ata.

Nu stiu de ce simt nevoia de a ma descarca la tine. O fac probabil pentru ca stiu ca macar tu dintre cei care au trecut prin viata mea inca mai ai suflet si rabdare sa ma asculti…de la mare distanta. Am ajuns in acest an 2013 sa pierd tot sau aproximativ tot, nu ca as fi avut prea multe…Pentru mine acest an este ca o rana deschisa si abia astept sa vina 2014. Anul 2013 nu mi-a adus nimic bun, doar o suferinta severa si singuratate, multa singuratate. Am intins mana catre tine sperand ca ma vei ajuta, dar de ce sa ma ajuti? Nu esti obligat sa faci nimic. Asa e. Ai libertatea sa gandesti ce vrei acum cand citesti acest mesaj. Poti chiar sa ma si ignori pentru ca iar te enervez cu scrisori stupide. Daca te ajuta cu ceva, poti sa ma stergi definitiv si sa uiti ca a existat vreodata o mandra in viata ta.
Ramas bun?
9 gânduri despre „Confesiune

Opinii

