Asteptare

In asteptarea primului fulg de nea stau in casa la caldura si ma gandesc la prima zi de Craciun. Oare ce imi va aduce Mos Craciun anul acesta? Sa imi fac o lista cu mai multe dorinte ca sa aiba de unde sa aleaga sau sa imi selectez doar una si sa il las sa se descurce cum poate cu bugetul? Imi veti spune ca sunt lacoma, dar anul acesta astept multe cadouri pentru ca anul acesta a fost zgarcit in bucurii.

Voi ce planuri aveti pentru Craciun? Ati facut lista cu cadouri?

14 gânduri despre „Asteptare

  1. Măi, io listă nu mai fac că sunt în parohia unui Moș cu apucături de mitocan. De câte ori am făcut listă s-a șters cu ea la fund. 👿
    Așa că las la libera lui apreciere.

    Apreciază

Opinii

