Neant

fericire

Ma aflu in fata unei usi inchise…Sa apas pe clanta sau sa plec?

Ce frumos ar fi daca as deschide usa si:

  • as gasi un nou univers;
  • as gasi o persoana pe care nu am vazut-o decat o singura data;
  • mi s-ar oferi un job bine platit;
  • as putea sa vad viitorul oglindit in ecranul unui monitor urias;
  • as ajunge protagonista intr-o comedie;
  • as schimba lumea doar printr-un gest (pasnic, exclus violenta sau obscenitatea);
  • as gasi o masina care poate functiona fara combustibil;
  • as gasi un grup de prieteni pe viata….;
  • as gasi leacul pentru cancer!
  • as fi o mama cu doi copii;
  • as putea picta anotimpurile in functie de nevoile oamenilor;
  • as dispune de posibilitati financiare infinite…?
  • as putea vindeca suflete ranite;
  • as putea imparti dreptatea in mod egal si toata lumea ar fi multumita; exact ca in Pilda Regelui Solomon;
  • as putea opri timpul, iar moartea nu ar exista?
  • m-as putea teleporta;
  • as gasi Masina Timpului;
  • as gasi un buton care ar aduce lumea la inceputurile sale;
  • as…fi fericita?

Nu-te-gandi-la-fericire-Daca-nu-vine-nu-exista-dezamagiri-daca-vine-e-o-surpriza-julPosibilitatile sunt infinite si cel mai probabil nu mi-ar ajunge intreaga existenta ca sa epuizez acest subiect pentru ca imaginatia este la loc de cinste. Cred ca ultimul punct reflecta cel mai bine ce imi doresc cu adevarat, desi m-am cam saturat sa imi doresc asta. Stiti cum e, daca vulpea nu poate ajunge la struguri, inseamna ca sunt acri. Si-a dorit vreodata cineva sa fie nefericit? Cred ca nimeni, nici macar cel care are tendinte de suicid. Din momentul in care invatam sa mergem, sa vorbim si sa citim, deja stim ce ne dorim cel mai mult. Si daca nu ne dorim din prima si nu cautam cu insetare fericirea. au grija cei din jur sa ne arate ca ar trebui sa tanjim dupa bucuriile vietii. Superioritatea, inferioritatea, stabilesc acestea nivelul de fericire? Sa va explic mai bine. Daca eu sunt o fata normala si imi doresc o fericire modesta (sa am un mariaj lung, sot, copii etc.), iar Donald Trump isi doreste sa achizitioneze Taj Mahal-ul pentru colectia sa de cladiri imobiliare, asta inseamna ca el vrea sa aiba parte de o fericire superioara sau perfect normala pentru lumea in care traim?

Deci exista grade de inferioritate sau de superioritate in fericire?

Pentru-fiecare-minut-de-suparare-pierzi-saizeci-de-secunde-de-fericire-citat-Ralph-Waldo-EmersonVa las cu aceasta dilema si o mica rugaminte: sa imi spuneti ce teme v-ar placea sa fie dezbatute pe blogul meu, pentru ca eu sunt intr-o pana si nu este cea de scris.

3 gânduri despre „Neant

Opinii

