Zece Secrete

Haideti sa jucam un mic joc daca va face placere…Eu voi spune despre mine cateva secrete, iar voi veti completa cu propriile voastre secrete. Nu va descalifica nimeni daca nu vreti sa spuneti adevarul si numai adevarul. Scopul acestui joc este doar de amuzament si buna dispozitie!

  1. Planeta zodiei mele este Venus.
  2. Am renuntat oficial la ciocolata, dar nu si la prajiturile cu crema!
  3. Nu-mi plac furtunile. Ma sperie si de aceea trag jaluzelele!
  4. Plimbarea mea perfecta trebuie sa includa neaparat un parc si o banca.
  5. Aveam un post de radio preferat, dar m-au dezamagit niste omuleti pentru ca mi-au sters comentariile si au lasat in continuare greselile in postari! Urat, domne’!
  6. Sunt foarte tipicara cand e vorba de exprimarea corecta in limba romana.
  7. Sunt un vulcan in anumite circumstante…
  8. Romantismul la mine se manifesta prin versuri compuse in timp ce dorm sau merg pe strada. Eu pot face un ceai si sa inceapa sa se reverse versurile mai ceva ca fantanile de ciocolata.
  9. „Demonii” nu imi dau pace, As vrea sa cred ca se intampla datorita sufletului meu angelic.
  10. Sunt intr-un impas de ceva vreme, dar vreau sa vad soarele dincolo de nori!
30 de gânduri despre „Zece Secrete

  1. Ehh…recunosc că dacă mă mut nu mă mut chiar schingură. Am un el și un animăluț pe care le iau după mine oriunde, sau merg după ei, după caz. M-am gândit și la Cluj dar, mi s-a părut un pic înghesuit, multă lume. Poate au alții mai multă nevoie să stea acolo 🙂

    Apreciază

  2. 1. Nu-mi citesc aproape niciodată horoscopul. În schimb dacă cineva îl citește lângă mine vreau să-l aud și pe al meu
    2. Am o obsesie pentru ordine și curățenie care uneori mă enervează la culme
    3. Îmi pasă mai mult de câinele meu decât de majoritatea ființelor din jurul meu
    4. (Probabil se deduce din 3) As putea să-mi număr prietenii pe degetele de la o singură mână și ar și rămâne
    5. Mi-e urât să dorm singură cu lumina stinsă așa că dacă e cazul las veioza aprinsă
    6. Îmi place cafeaua foarte mult și mi-e teamă că va trebui să renunț la ea
    7. Vreau să mă mut și totuși vreau să nu mă mut…m-aș muta undeva la munte
    8. Nu-mi place să mă întâlnesc cu cunoștințe pe stradă pentru că de cele mai multe ori n-am nimic să le spun
    9. Am o memorie foarte bună și-mi aduc aminte aproape toate evenimentele din viața mea dar de multe ori spun că nu-mi aduc aminte ca să nu intru în detalii
    10. Uneori mă simt ipocrită dacă spun că sunt fericită…dar chiar sunt

    Apreciază

    • 1. Curiozitatea bat-o vina. Si nu-i asa ca persoana respectiva citea prea repede si nu intelegeai nimic? Sau mai rau, incepea sa iti dea sfaturi…
      2. Suferi de disfunctie obsesiv compulsiva?
      4. Esti norocoasa pentru ca ai prieteni adevarati.
      5. Ce bucurie pe capul celor de la E-on!
      6. Va trebui sa renunti la ea daca vei incepe sa ai probleme cu inima sau cu tensiunea.
      7. Iti recomand Piatra Neamt sau Brasovul…
      8. Te inteleg perfect. Cel mai neplacut este cand incep cu intrebari de genul: Mai traiesti? Te-ai maritat? Cand faci un copil? etc.
      9. De ce faci asta?
      10. Ipocrita ai fi daca ai fi fericita si ai spune ca esti teribil de suparata.

      Apreciază

      • 1 Clar 🙂
        2. M-am gândit și eu la asta și e posibil dar, doar la capitolul ordine și curățenie, nu și în alte domenii. Aș putea să spun că sunt perfecționistă dar am învățat ca unele lucruri nu sunt productive dacă durează prea mult timp, oricât de bine ar fi făcute în final.
        4. Până la proba contrarie
        5 Am becuri mici și economice la veioza. Și spre bucuria mea nu dorm prea des singură
        6. Tocmai asta era problema…nu știu cât inima o să fie probelma dar, am o deficiență de calciu
        7. Cam astea-s și opțiunile mele, Piatra Neamț, Brașov, Sibiu, Cluj (cu rețineri) sau Sighișoara . Cel mai mult îmi face cu ochii SIbiul… Lucrurile în schimb sunt foarte incerte în momentul de față
        8. Da, discuție care se termină cu ”Trebuie să ieșim cândva la un suc” – ”Da da clar ….” lucruri care de altfel nu se întâmplă niciodată
        9 Nu vreau să stârnesc discuții care nu-și au rostul pe ceva care s-a întâmâmplat cândva, rar mai contează
        10 Oamenii de obicei aleg o stare generală și aia e valabilă pentru ei și uită să se bucure de ce au. Eu am învățat sa ma bucur și de chestiile mici dar importante chiar dacă totul în jurul meu e nasol. Majoritatea oamenilor nu înțeleg asta și faptul în sine mă face să mă simt așa pentru ca nu arăt ca sunt fericită neapărat dar, sunt… Mi-e un pic complicat să explic

        Apreciază

  3. 1. Nu imi place si nu mi-a placut niciodata intunericul. Ma sperie.
    2. Am o slabiciune pentru cutii, cutiute, borcanele, diverse spatii de depozitare 😀
    3. Ciocolata aerata… o inventie aiurea. Nu imi place.
    4. Nu cred in ce scrie in horoscop, dar cred in descrierile generale facute zodiilor.
    5. Ma enerveaza la culme zgomotele precum: sorbitul din cana, plescaitul gumei, mancatul cu gura deschisa si asa mai departe. La culme!!
    6. Trebuie sa port ochelari de vedere tot timpul si, ametita fiind, ii pun numai la calculator si tv.
    7. Ma culc zilnic extrem de tarziu, desi, tot zilnic, imi propun sa schimb asta.
    8. Ador plimbarile cu bicicleta.
    9. Mi-e dor sa citesc o carte buna.
    10. Sunt dependenta de facebook. Ok, am spus-o! :))

    Apreciază

    • 1. Cand eram mica nu aveam teama de intuneric, dar acum ma tem si eu. O fi oare de la luminile stradale cu senzori?
      3. Zilele trecute cineva drag a vrut sa topeasca ciocolata aerata pentru a umple clatite. Am ales fineti-ul in cele din urma…
      5. Oare pe cine nu enerveaza astfel de „obiceiuri?” Pe mine ma enerveaza pana si cine asculta muzica tare in casti!
      6. Ar trebui sa ii porti tot timpul daca asa ti-a recomandat medicul. Numai asa vei putea scapa de ochelari permanent.
      7. Dormi in fiecare zi dupa-amiaza?
      9. Si de ce nu faci asta?
      10. Dependentele nu sunt bune. Eu am renuntat aproape de tot la retelele mele sociale.

      Apreciază

      • 7. Nu dorm niciodata dupa-amiaza. Am impresia ca pierd o multime de timp daca dorm in timpul zilei :)) Si asa parca adesea nu imi sunt de ajuns orele intr-o zi…
        9. Asta este o problema la care trebuie sa gasesc o solutie urgent. Sunt in alta tara in prezent. Am terminat toate cartile pe care mi le-am luat de acasa. Trebuie sa imi fac putin curaj sa incerc sa citesc carti in „noua” limba pe care inca nu o stapanesc prea bine (trebuie sa le si cumpar totodata, ca momentan am doar dictionare si carti cu retete in limba asta :)) ) sau sa cer un pachet de acasa, cu bunatatile mele necitite din draga mea biblioteca. O rezolv eu…
        10. Incerc si eu… eventual sa am ca singura dependenta blogul 🙂 Asa era odata.

        Apreciază

      • 7. Creierul are nevoie sa se odihneasca si pentru asta are nevoie de timp. Degeaba spunem noi ca nu ne ajung 24 de ore, dar ne vor ajunge abia cand vom fi bolnavi si nu vom mai putea face nimic. Ca sa iti indeplinesti toate visurile trebuie sa fii sanatoasa.>:D<

        Apreciază

  4. 1. De unde pisici să ştiu eu care-i planeta aia ? Sunt 12 zodii dar nu sunt 12 planete. Cum sunt împărţite, că-mi crapă capul calculând… Ia să-l întreb pe văru’ Google…
    Pfuuu … sunt mai multe …
    Planetele si zodia Scorpion
    Planeta guvernatoare: Pluton
    Planeta carierei profesionale: Soarele
    Planeta dragostei: Venus
    Planeta câstigurilor financiare: Jupiter
    Planeta sanatatii si a muncii: Marte
    Planeta casei si a familiei: Uranus
    2.Şi eu, la fel ca şi 9, am o problemă cu virgulele. Uneori exagerez cu ele.
    3. Trăiesc cu maximă intensitate fiecare clipă dar chiar de-ar fi să mor în secunda următoare, n-aş regreta prea mult : în anii ăştia pe care i-am trăit, deşi nu tocmai mulţi, am trăit cât alţii în 10 vieţi.
    4. Îmi plac doar filmele a căror poveste se poate regăsi în viaţa reală.
    5. Sunt convins că nu aş putea fi prieten foarte bun cu o femeie
    6. Nu cred să fi furat ceva, vreodată.
    7. Am avut doar joburi care mi-au plăcut.
    8. Îmi plac cârnaţii şi, în general, mâncărurile simple nesofisticate.
    9. Nu îmi plac femeile care acordă o importanţă exagerată aspectului fizic
    10. Nu-mi plac trandafirii ăia albaştri din dreapta paginii tale. 😆

    Apreciază

  5. 1. habar n-am care e planeta care-mi guvernează zodia
    2. nu-mi plac prăjiturile, însă îmi plac fructele
    3. nu ascult radio
    4. virgula o pun după… ureche( iartă-mă)
    5.iubesc ceaiul si cafeaua
    Gata… cam atât pentru ziua de azi. Mai las şi pe alţii…:)

    Apreciază

Opinii

