Glob de sticla

Daca mi-ai pune lacat ochilor ca sa nu planga, atunci cum s-ar mai varsa amaraciunea?

Daca mi-ai pune lacat buzelor ca sa nu mai zambeasca, atunci cum sa mai imbatranesc frumos?

Daca mi-ai pune lacat mainilor ca sa nu mai atinga, atunci cum as mai putea darui o imbratisare?

Daca mi-ai pune lacat sufletului, atunci cum as mai sti ce este iubirea?

Daca mi-ai pune lacat cuvintelor, oare cum as mai putea sa ma exprim liber?

Cand am simtit nevoia sa plang, am plans cu nesat pana nu a mai ramas niciun strop de suparare. M-am ridicat si am inceput sa zambesc atat de mult incat ma dureau obrajii. Cand am vrut sa rad, am ras pana mi-au dat lacrimile. Cand am fost pe marginea prapastiei, mi-am imbolnavit trupul atat de tare incat i-au trebuit ani de refacere. Cand mi s-a imbolnavit mintea, am apelat la suflet care mi-a cicatrizat atat de bine suferintele incat nu mai simt durerile din trecut. Este uimitoare puterea de vindecare a omului deoarece prin oricate suferinte si chinuri ar trece, isi construieste o carapace rezistenta si se retrage acolo ca broscuta atunci cand simte ca este in pericol sau vrea sa se relaxeze. Eu nu folosesc o carapace, ci un glob de sticla in care stau inchisa si las numai pe cine vreau sa intre…

25 de gânduri despre „Glob de sticla

  1. Ma tot intreb de ce nu putem in astfel de momente sa ne imbarbatam si sa zambim , ma tot intreb de ce trebuie sa ne inchidem in ceva , undeva . De ce tacere si singuratate cand stim ca asta ne face mai mult rau. Dar oare daca totul in viata ar fi minunat un timp ( 5ani) am ajunge sa le simtim lipsa momentelor de suferinta?
    Complicat !

    Apreciază

Opinii

