Antifana

Am citit o postare pe blogul unui hipertensiv si normal ca mi-a crescut si mie tensiunea. Ii rog pe cei care se afla intr-o stare pasnica sa imi ierte aberatiile, dar postarea aceasta fierbe de mult timp pe foc si trebuie sa o servesc ca sa imi astampar „foamea”.  In Coreea de Sud, exista termenul de fan si antifan. Ce voi scrie in randurile de mai jos  va scoate la iveala cat de antifana sunt.

Andreea Tonciu, o cocota care este mare vedeta de televiziune…Ia cititi aici „biografia ei” ca sa vedeti cat de ” dotata” este aceasta fatuca. Mai, nu mai suport sa aud nici macar numele ei (care nici nu este real) ,  daramite sa ii mai vad fata si silicoanele bombate! Cum a ajuns aceasta domnisoara mare prezentatoare de televiziune?  A fost si ea ca Andreea Marin prezentatoarea unei emisiuni pentru copii la TVR Iasi? A petrecut zeci de ani in televiziune ca sa prinda experienta si ca sa se cizeleze? Nu! Este oare o Eugenia Voda care ii intervieveaza pe Profesionisti?  Este oare in stare sa prezinte emisiuni ca Garantat 100% sau Nocturne? Poate fi Dite Dinesz sau Catalin Stefanescu?

Ea nu a facut decat sa apara la tv si sa ia lectii de romana si geografie de la Maruta. Asta ne arata cat de mult a invatat si cum a reusit ea sa absolve o facultate. Este jalnica si penibila, mai ales cand se incaiera si se cearta ca la usa cortului in emisiuni cu alte „vedete” ca Buruiana, Pamela, Mitea etc.

Nu inteleg de ce sunt nevoita sa ii vad „mutra” inteligenta si picioarele de gazela negratioasa! Nici nu mai deschid tv-ul fiindca nu vreau sa orbesc de la atata „frumusete”!

Sa plece mai bine pe alt continent si sa ma lase in pace cu incultura ei si nesimtirea ei crasa! Cand cineva o critica, ea spune ca acea persoana o face din invidie! Da sigur, murim cu totii de invidie cand vedem ce trup de Charlize Theron are sau ca depaseste coeficientul de inteligenta a lui Einstein. Asa este, draga Tonciu, mor de invidie ca esti o inepta si nu stii ce e aia pudoare sau bun simt. Mai bine vinde flori in continuare la floraria familiei, dar cum nu stii nici cum sa faci un buchet de flori, ma indoiesc ca le-ai creste profitul!

Sper sa citesti aceasta postare si sa iti dai seama ca ai ajuns la numarul 100 pe scara penibilitatii.

P.S.: Puteti sa imi spuneti ca sunt frustrata si ca e un articol deplasat, dar sunt foarte revoltata. Ma enerveaza ca fatuca asta are un job bine platit fara ca macar sa aiba 3 neuroni in cap,  iar altele ca mine care au invatat zi si noapte sunt somere sau trebuie sa lucreze pentru o suma derizorie! Deci, cei care nu sunt de acord cu mine, mai bine sa ramana filozofi.

http://ingurapresei.a1.ro/monden/CV-ul-Andreei-Tonciu-E-fosta-iubita-de-fotbalist-d_733.html

36 de gânduri despre „Antifana

  1. Eu nu incurajez tinerii buni sa ramana intr-o tara infecta ca asta ! Daca sunteti buni, plecati acolo unde e nevoie de voi, unde se merita sa traiesti ! Nu ramaneti sclavi a unor analfabeti care se numesc „conducatori”!

    Apreciază

  2. Nici nu ai idee tu cat a muncit fata asta sa ajunga cunoscuta :)) Cum si prostitutia este o meserie, aproape cea mai veche din lume (vanatoarea e cea mai veche 😛 ), ea a muncit pe branci sa apara la TV 😀

    Apreciază

  3. Cât ma roade si pe mine subiectul ăsta.Vedetele ăstea ajunse peste noapte.
    Asta e tara in care trăim noi!Unde vedetele se nasc peste noapte,din pământ.Trebuie doar sa ai picioare lungi si să fi disponibilă pe termen lung, iar succesul iti este garantat.
    Si uite ca-n tărisoara noastră dragă asta se vinde.IQ-ul de 30 si neuronul obosit!Asta caută romanul când deschide televizorul!
    Si totusi, nicăieri nu-i mai bine ca acasă!

    O zi senină sa ai!

    Mădălina

    Apreciază

    • Buna Madalina si bine ai venit la mine in casuta.
      Ma bucur sa vad ca nu sunt singura oripilata de situatia actuala din Romania in care sunt promovate modelele de „carton”. Nicaieri nu-i mai bine ca acasa pentru ca aici te-ai nascut si vorbesti limba acestui popor, dar la urma urmei „acasa” este acolo unde te simti bine si esti fericit.

      Apreciază

  4. Maimute ca asta sunt „modele” de urmat pentru 99 % dintre fetele actuale de 10-30 de ani. Da, exact, e vorba de cele care isi pun poze xxx pe facebook.

    Asadar, Olga, trebuie neaparat sa iti arat ceva :

    Ce spui, viitor luminos tineretul nostru are, asa-i ?

    Apreciază

  5. Am dat click și am rămas ca la dentist ! Eu eram sigur că în cazul, pardon – era să zic „domnișoarei” :oops:, duduii Tonciu, CV înseamnă Creier de Văcuță.

    Apreciază

      • În primul rând faptul că are unul. Dar când am aflat că ea include la „alte activități”: fostă iubită de fotbalist de la Dinamo, mi-am dat seama că totuși e posibil să nu aibă și să fi confundat CV cu altceva.

        Apreciază

      • Dan, eu mi-am creat si recreat Cv-ul de n-ori pentru ca pe toate site-urile de job-uri este subliniat cu rosu ca trebuie sa ai un CV impecabil si uite si tu ce hal de Cv are moofa asta…Adica cum sa scrii asa ceva in CV? Trebuia sa corecteze: C.V.= Carte de Vizita pentru Showbiz-ul Verde, sau altceva, dar nu sa isi bata joc. Cand a candidat la emisiuni, acelasi Cv a prezentat?

        Apreciază

  6. Draga mea, ai mare dreptate. Din pacate, la televizor, apar aproape numai astfel de… , nu am gasit in sfanta lb. romaneasca un sinonim bun pentru a o/le descrie, macar si partial! Si tot din pacate, sunt ffff multi care le privesc cu admiratie! Eu folosesc comanda!

    Apreciază

  7. Scumpa mea, una ca asta nu merita sa-ti consumi nervii.
    Nu este singura idioata din televiziune, ce naiba! Sunt zeci de prostituate ca ea, toate pline de fite si de bani. Nu merita nici sa deschizi televizorul sa privesti asa ceva. Eu am programe pe care pur si simplu le-am scos din grila televizorului meu. L-am programat manual si le-am ras. Am lasat toate programele de bucatareala, sport, natura, externe si filme. Si TVR-ul care dincolo de toate supararile mele mai pastreaza macar o urma de profesionalism in tot ceea ce fac. In rest, duca-se naiba si Tonciu cu nasul ei de-o posta cu tot si toti prostii care o platesc ca sa se dea in spectacol la tv.

    Apreciază

      • Nu mai citesc presa nici pe net, nu ma uit pe paginile pitipoancelor pe facebook. Bine, am si o varsta si nu prea am pustioaice in lista, nu accept prietenia oricui si nici recomandarile idioate, m-am abonat doar la blogurile care-mi plac, care-mi dau o stare de bine cand le citesc, la paginile de cultura, la cateva grupuri de jurnalisti seriosi care nu se impiedica cu limba scoasa de Tonciu.
        Cu voi tinerii e mai greu, ca nu va puteti respinge prietenii de aceeasi varsta si nici nu le puteti impune preferintele voastre…

        Apreciază

      • Eu sper sa nu pleci. Sper ca tinerii frumosi si buni sa ramana si sa se uneasca impotriva a tot ce este kisch si incultura, impotriva tuturor acestor papusi mapet pline de plastic si cu cutia craniana atat de aerisita. E tara voastra si trebuie s-o luati de la toti agramatii ce-au pus mana pe ea in ultimul timp.

        Apreciază

Opinii

