Auci!

Pana unde poate merge nebunia unui om?  Hai sa va spun eu!

depositphotos_5439936-Cartoon-evil-bombAstazi merg si eu ca tot omul cu autobuzul si decid sa cobor cu o statie mai sus decat locul in care lucrez.  Cobor din masina, iau 2 covrigi si ma intreaba vanzatoarea curioasa daca stiu ce este cu masinile de pompieri, ambulantele etc. De fapt era intreg arsenalul de echipe de interventie: pirotehnisti, politisti, S.R.I., mai lipsea si FBI si deja eram in Manhatan. Care este motivul acestei panici?

Ei bine, un nebun( fusese internat la Socola- de ce i-au dat drumul??) blindat cu un rucsac in care se gaseau o bomba confectionata dintr-o butelie de gaz, o grenada artizanala, un proiectil din Cel de-al Doilea Razboi Mondial si 5 litri de motorina intra intr-un amfiteatru din Facultatea de Telecomunicatii  in care dadeau 40 de studenti examenul de licenta printre care si iubita lui.

Stiti cum e nebunul nu? Nu anunta pe nimeni, nu da semne de nebunie love-bombtemporara, doar intra brusc si striga: „Sa vina politia sau va arunc pe toti in aer!” Din ce am inteles, majoritatea studentilor s-au panicat rau de tot si au inceput sa cam…jeleasca. Asta l-a scos din minti pe micul nostru terorist ( este confirmat de catre S.R.I. ca era colaborator cu alte grupari teroriste) si apasa butonul. Urmarea? Cade un perete, tipete, iar teroristul se arde la manute. Din fericire, cei aflati in amfiteatru nu au tras decat o sperietura zdravana si nimeni nu a fost ranit.

Nu stiu daca mai are rost sa intreb: de unde a facut rost omul de proiectil sau cat de tare s-o fi certat cu femeia lui de a ajuns in asa stare de dementa? Daca era pe lista de teroristi, de ce umbla liber din floare in floare?

Si uite asa se redeschide iar subiectul de la World Trade Center cand stim cu totii ce au facut niste teroristi blestemati.  Oare,  chiar suntem in siguranta?

Update:

Managerul Spitalului de Psihiatrie Socola, Lucian Burlea, a declarat corespondentului MEDIAFAX ca barbatul a fost internat de noua ori in aceasta unitate medicala, intre anii 2006 si 2013.

„Acest barbat a fost internat de noua ori la noi, intre 2006 si 2013, fiind diagnosticat cu schizofrenie paranoida. Este una dintre cele mai grave boli psihice. Se poate ajunge la sinucidere sau crima, in conditiile in care pacientul intrerupe tratamentul. Exista riscuri majore in acest caz. Doar el decide daca ia sau nu medicatia”, a afirmat Lucian Burlea.

23 de gânduri despre „Auci!

      • Nu neaparat povestea lui ci a modului in care sunt tratati (sau nu) astfel de persoane, adevarul e ca n-am aprofundat faptele care-au urmat – respectiv incercarea lui de-a face rau

        Apreciază

      • Eu stiu. Am trecut pe acolo, in practica, de fapt am stat luni intregi. Depinde de spital Lady. Eu zic ca mai groaznic sunt tratate femeile care nasc la diverse spitale de stat. Cum ar fi Stanca din Cluj . Mda

        Apreciază

      • Si eu ma infior cand aud cum sunt tratate femeile insarcinate la spitalele de stat si mai ales din cauza banilor. Daca medicii nu isi primesc spaga de rigoare, atunci sunt lasati sa le moara copiii in burta…Este terifiant ce se intampla aici.

        Apreciază

  1. Da. este tris acest incident si din pacate s-a intamplat in Iasi. Eram prin zona cand am fost indepartat de un domn de la interventii rapide care imi spunea sa pastrez distanta ca sa nu fiu ranit. Nu intelegeam ce se intampla si am plecat linistit mai departe caci eram si in inatarziere si nici nu aveam chef sa vad ce se intampla. Dar am aflat la doua zile dupa incident ca un nebun vroia sa se arunce in aer, insa nu a reusit decat sa faca fum intr-o incapere.

    Apreciază

  2. Tristele realități ale unei țări în suferință…. Aud acum, la știri, că și mama ”teroristului” este schizofrenică cu ”diplomă” la Socola… O țară cu mulți oameni bolnavi, condusă de unii și mai ”bolnavi”! În loc să fie sub tratament și supraveghere, tipul ăsta umblă liber pe stradă (și alții ca el!), gata să facă tot felul de nenorociri!

    Apreciază

  3. Olga, tu in ce tara credeai ca traiesti ?! Intr-una linistita, cu conducatori buni, onesti, cu oameni destepti, muncitori ?! Daca asta credeai, trezeste-te la realitate. Romania e o tara plina de NEBUNI ! Si in plus, facem parte oficial din LUMEA A 3-A. Noi si Africa. Atata am avut de zis…

    Apreciază

    • In primul rand, bine ai venit pe blogul meu!
      In al doilea rand. eu stiu in ce tara traiesc si aceasta se numeste „Romanica. Sunt de mult treaza si nu mai dorm. Asta ca facem parte din Lumea a treia, nu stiu daca este chiar asa. Fata de Africa inca mai avem unele resurse.

      Apreciază

  4. O, Doamne, dar strazile sunt pline de astfel de nebuni! Pe mine nu ma mira sau nu ma mai mira nimic! Am asistat la scene de neimaginat de multe ori. Si am sa va dau doar un exemplu: intr-o zi, o cetateana „rroma” a intrat in scoala, apoi in clasa fiicei sale si a vrut s-o arunce pe geam pe profesoara. Noroc ca au urlat copiii si au recuperat-o pe profesoara care era pe jumatate afara. Clasa era la etajul II!

    Apreciază

    • Dar agentul de paza unde era? Ala nu a vazut-o cand a intrat in scoala? Eu cred ca dupa fanaticii religosi, rromii sunt cei mai nebuni! Chiar zilele trecute am vazut la tv cum un grup de femei de etnie rroma au agresat fizic niste politisti pentru ca venisera sa o aresteze pe una dintre ele. Nu vad ce motiv are U.E. sa le ia apararea unor astfel de specimene?

      Apreciază

      • Se pare ca nu prea ai avut de-a face cu aceasta etnie! Individa a spus ca merge sa vorbeasca cu diriginta! Si stiu sa te „abureasca” pentru a-si atinge scopul! Si, uite-asa, a ajuns in clasa! Acum avem o paza mult mai stricta, dar…

        Apreciază

    • Da, in orice clipa se poate intampla o nenorocire. Dar ma enerveaza ca cei care teoretic ar trebui sa ne pazeasca nu sunt in stare sa detecteze un astfel de om, mai ales ca era pe lista de teroristi…Oare ar trebui sa vina Superman ca sa salveze ziua?

      Apreciază

      • Naiba stie… si pe mine ma uimeste indolenta fortelor de ordine. Dar ma gandesc si la faptul ca bugetul lor abia ajunge pentru salarii si mai stiu eu ce necesitati, ca posturile s-au tot redus, ca in politie au intrat tot felul de semianalfabeti… Nimic nu e asa cum ar trebui. Si daca vrea careva sa-si faca meseria cu dedicatie se gasesc alti zece sa-i puna bete in roate.

        Apreciază

Opinii

