Cadourile

din-dragoste-cadou-wallpapers_4961_1600x1200

Cine a inventat oare cadourile? Sa fi fost Mos Craciun sau insusi omul fiindca se plictisea si voia ceva care sa il scoata din monotonie? Care este de fapt adevaratul scop al darurilor?

Au rolul de a ne face fericiti sau de a trezi invidii ascunse printre orgolii? Totul este atat de frumos cand primim un cadou, mai ales atunci cand nici nu ne asteptam. Eu cred ca cel mai rau este cand cei din jurul tau primesc cadouri, iar tu nu primesti nimic. Este oare o dovada de egoism faptul ca vrei si tu un cadou cat de mic si totusi nu primesti ce ti-ai dorit?

Asta mi se intampla mie. Ma roade invidia cand vad ca altii sunt rasplatiti cu diverse daruri (desi unii nu merita- da, stiu ca sunt rea…).  Cel mai rau ma doare faptul ca imi doresc sa primesc daruri, desi poate ca nu le merit. Dar cine poate decide cine merita sa primeasca un cadou sau nu? Omul este obisnuit sa stea, sa spere si in final sa primeasca ce si-a dorit. Cei mai norocosi dintre noi poate primesc in aceasta clipa o mica atentie, o cutie de bomboane,  o felicitare etc., iar cei ghinionisti- daca ii pot numi asa- inca stau cu mainile intinse si asteapta sa le cada ceva din…cer.

Dragii mei, voi ce cadou v-ati dorit foarte mult sa primiti si nu l-ati primit nici pana acum?  Sau care este cel mai frumos dar primit de voi?

2 gânduri despre „Cadourile

  1. Sincer, partea asta cu cadourile nu face parte dintre lucrurile care să mă facă să spun „Wow !” Material, lucrurile de valoare comună, obișnuită, mi le pot oferi slavă Domnului și singur atunci când îmi plac iar cele de valori mari oricum nu mi le oferă nimeni. 😆 Că, na ! Aș vrea un Range Rover. Se oferă cineva ? 🙄
    În schimb îmi face o deosebită plăcere să ofer cadouri. Mă simt cu mult mai bine decât atunci când primesc.

    Apreciază

    • Eu nu ma refeream doar la cadourile materiale, ci si la cele de ordin spiritual. Ma bucur ca iti place sa oferi cadouri, asta inseamna ca iti place sa ii faci pe cei din jurul tau fericiti.

      Apreciază

Opinii

