Vine Iepurasul!

Prieteni dragi,

Mi-am dorit si imi doresc in continuare sa imi pot scrie confesiunile pe acest blog, dar astazi am constientizat faptul ca nu pot sa scriu ce simt fiindca imi e teama ca acest loc sa nu ajunga un salas deprimant si trist. In tentativa mea de a face ca blogul sa fie mai vesel, l-am impopotonat cu tot soiul de imagini colorate. Multi pot crede ca nu fac decat sa ma lamentez si creez furtuni ireale intr-un pahar cu apa, dar cine este in locul meu atunci stie foarte bine ce simt eu…

Eu nu am o viata atat de interesanta incat sa am despre ce sa povestesc si nici nu imi place sa critic pe altii, asa ca acest blog ” O lady si un cufar de vise” nu va ramane decat un loc in care eu postez lucruri preferate, ca de pilda, fotografii, filmulete etc. De aceea, va multumesc voua cititorllor mei care sunteti fideli si inca ma cititi.

Am urmarit ieri cum toata lumea este in goana cumparaturilor, se imbulzeste in Imaginesupermarketuri ca sa cumpere cozonaci, a luat cu asalt litoralul, muntele, padurile etc., dar nu am vazut oameni care sa spuna ca sunt fericiti si asteapta cu nerabdare Invierea. Sunt dezamagita pentru ca sarbatoarea pascala s-a transformat in ceva comercial si majoritatea oamenilor au uitat de latura spirituala a acestei sarbatori importante. In incheiere, de Paste va doresc sa fiti fericiti, sa primiti cadouri frumoase si sa va relaxati alaturi de cei dragi!

Va imbratisez cu drag,

Lady

4 gânduri despre „Vine Iepurasul!

Opinii

