Naufragiu?

Cu ceva timp in urma va spuneam ca mi s-au inecat corabiile. Ei bine acum m-am inecat eu cu tot cu barca…Speram ca la inceputul anului sa se schimbe totul in mai bine, dar ori sunt eu oarba, ori chiar nu s-a produs nicio schimbare.  Dar, nu vreau sa va inec si voua vapoarele, iahturile etc. asa ca va rog sa imi spuneti si mie ce tehnici de aducere pe linia pe plutire cunoasteti sau metode de inveselire, de ridicare a moralului de ….etc.

P.S. Va urez sa aveti parte de multe martisoare si de o primavara senina si frumoasa!

55 de gânduri despre „Naufragiu?

  1. Bautura and party 🙂 am mai zis si in alte parti , incearca sa faci niste schimbari, sa faci ceva nou, eu am zile cand sunt deprimat, dau cateva telefoane sa imi adun lume si ies, nu conteaza unde doar sa nu fiu acasa. Nimic nu se schimba singur, trebuie sa il schimbi tu. Pacat ca nu esti din zona mea ca intr-un weekend te faceam sa uiti de tot 🙂

    Apreciază

  2. Eu cred ca motivatie interioara ai, altfel nu ne-ai fi intrebat pe noi despre asta. Eu personal imi revin din astfel de momente daca ma hotarasc sa ridic capul la propriu si la figurat si imi spun: „Exista viata in mine. Tot ce trebuie sa fac este sa o traiesc.” Si asa ajung sa ma bucur de fiecare lucru banal pe care alti oameni nu il observa din prea multe griji si coplesiti de stresul zilnic. Dar iti spun sincer: nimic nu se compara cu diminetile in care ma trezesc hotarata sa zambesc si sa rad din toata inima. Uneori pentru asta e suficient sa ascult muzica vesela, care ma binedispune. Nu e nevoie de un mesaj foarte „greu” ci mai degraba de un ritm vesel si niste cuvinte pozitive.
    Poate un punct bun de plecare, care sa te motiveze mai mult sa te bucuri ar fi sa faci o lista cu lucrurile minunate din viata ta. Nu conteaza cat de mult valoreaza ele pt altii, ci pt tine. Fie ca e vorba despre o floare de ghiveci, o camera frumoasa unde iti petreci o parte din zi, un martisor frumos primit din inima, oamenii dragi din viata ta……..si cate si mai cate!

    Apreciază

  3. ih..o reteta..nu prea exista..puterea dupa cum bine stii vine din interior..daca tu nu gasesti acolo motivatia..e mai greu din afara oricine altcineva sa-ti ofere un motiv..
    eu ..din experienta atat pot sa-ti spun: ca indif cat de greu si nemotivanta ti s-ar parea viata, intotdeauna dar intotdeauna va rasari soarele. sunt diverse obstacole ce ne impiedica sa-l vedem insa el rasare..si fizic in fiecare dimineata..so, draga mea..capul sus , privirea inainte si determinarea in mintea: EU O SA REUSESC TOT CE IMI PROPUN!

    Apreciază

Opinii

