No’Valentine’s day

Dragii mei eu am o problema cu Valentine’s-ul Day si o recunosc. Mie imi place mai mult cum suna Dragobete decat Valentino sau Valentines ( care imi suna a brand de bautura alcoolica). Dragobete ne reprezinta mult mai bine.  Se vede si dupa modul in care se pronunta: dra-go-be-te. Nu-i asa ca suna mai romanesc decat celalalt Valentin cu iz de votca americano-sovietica? Acum voi o sa imi spuneti ca sunt subiectiva si rauvoitoare contra sarmanului nostru Valentin autohton.  Nu este adevarat decat pe jumatate.. .Pe mine ma deranjeaza varianta „imigranta” a acestei onomastici venite de peste mari si tari incarcata cu tone de inimioare,  jucarii de plus si camioane de lucrusoare roz.

anti-valentine-promo

In timp ce eram prinsa intr-o lupta acerba cu o migrena, am decis sa dechid si eu te…mbe..televizorul si sa ma uit la un grupaj de stiri. Am apasat si eu la nimereala pe telecomanda si am nimerit postul A1 si cand sa schimb canalul, prezentatoarea anunta falnic ca deja domnisoarele au invadat saloanele de infrumusetare ca sa fie frumusele si rupte din luna pentru compatriotii lor de celula, pardon de iubire. Brusc m-am panicat, vai ce ma fac, daca nu o gasesc pe tanti Lili sa imi tunda si mie varfurile? Iti dai seama ce tragedie se va isca la mine in casa? Deja ma si vedeam tinand un pieptene anemic si cu uscatorul de par incercand sa imi coafez pletele dupa ce deja ma „jucasem” cu forfecuta un pic just for distractie.

 mqdefaultAcum va intreb pe voi, daca noi ne-am duce la saloane doar la sarbatorile importante si de ziua Dragobetelui americanesc atunci va dati seama cat de neingrijite am sta in restul timpului exact ca femeia aia care este vecina cu tipul din desenele animate The Mask. Adica, mi se pare ca se exagereaza deja prea mult si am vazut destule „popouri” care se lupta cu celulita in fata camerelor de filmat. Cred ca o  sa am nevoie de lamaie cam o luna pana imi va trece…starea.

Si pentru cei care inca nu au cumparat un cadou „adorabil” de Val’s day, aveti aici niste recomandari:

Idei de cadouri adorabile de Valentine’s Day pentru ea
Idei de cadouri adorabile de Valentine’s Day pentru el
Mesaje de dragoste de Valentine’s Day

Ca sa inchei intr-o nota optimista, asa cum vezi mai nou la televizor, va anunt ca aceasta postare este doar un PAMFLET scos din cufarul plin cu pitici nastrusnici si pusi pe sotii.

sursa: studentie.ro

4 gânduri despre „No’Valentine’s day

Opinii

