O speranta si o dorinta

Cu totii stim ca nu traim intr-o lume perfecta si ne confruntam adeseori cu niste situatii pe care nu stim cum sa le manevram, mai ales daca parintii nostri s-au straduit sa ne tina intr-un glob de sticla care sa ne fie scut impotriva necazurilor. Oare de cate ori, nu au mers parintii nostri cu ochii inlacrimati la scoala noastra, la magazinul de la colt sau la o ruda pentru a primi ajutor. Parca le si vad chipurile umilite si stanjenite cand cer si ei 10 lei imprumut… Eu am trait aceste momente, iar revolta dinauntrul meu a luat amploare si am ajuns sa urasc nevoia de bani a omului de rand. Trecand peste aceste experiente mi-am promis mie insami ca voi rasplati suferinta parintilor mei, dar frustrarea a luat locul viselor si a dorintelor frumoase.

Dupa cum spuneam mai sus, degeaba s-au straduit ai nostri parinti sa ne creeze o lume paradisiaca care este ca un balon de sapun atunci cand o pala de vant sufla mai tare.  Cand ajungem la adolescenta  sau chiar mai devreme, intelegem care este de fapt realitatea.  Totul se invarte in jurul banilor.  Ai nevoie de ei daca vrei sa mananci,  sunt necesari daca vrei sa  fii sanatos, intretinerea casei o platesti tot cu bani.  Chiar si sufletele au ajuns sa fie vandute pe bani si totul la ce foloseste? Oricum nu vei lua cu tine dupa moarte casa in spinare,  averea agonisita, hainele, pantofii etc. Dupa ce mori nu ramane decat samanta sufletului si atat.

I am a happy dreamer ( sunt o visatoare fericita) chiar daca viata nu a fost tocmai darnica cu mine si imi doresc ca fericirea sa nu mai fie o utopie, ci o realitate pentru toti oamenii.  Stiu ca nu voi apuca sa vad acest miracol cu ochii mei, dar in sufletul meu aceasta schimbare deja se petrece atunci cand un vad tanar care pune o hartie la cos, atunci cand vad pe o mama care da nastere unei noi vieti sau atunci cand vad un cuplu de doi batranei care se tin de mana si se plimba prin parc asa cum  fac indragostitii.

Asadar, orice ar fi,  speranta moare ultima intotdeauna!

(Nu stiu cati dintre voi au notiuni de IT, dar  daca exista cineva care ma poate ajuta cum sa invat meseria de front-end  developer il rog sa imi dea un semn pentru ca as dori sa invat despre bazele acestui job.

Multumesc si va imbratisez cu drag!>:D<

7 gânduri despre „O speranta si o dorinta

  1. …si asa vreau sa ramani …o visatoare fericita …crezi tu ca cei care au cam tot ce le trebuie nu au vise ?? si din cate vad eu aia sunt cam nefericiti pentru ca nu stiu sa se bucure de ceea ce au 🙂 te imbratisez Olga >:D<
    de multe ori visele ne poarta spre noi culmi 🙂

    Apreciază

  2. i am a happy dreamer….nu numai ca suna frumos dar este si f sanatos…
    as putea sa vin cu recomandari..ca nu i una ca nu i alta…dar nu o voi face..
    e drept, dar nu e corect….ca avem nevoie de bani pentru a ne satisface..nu dorintele si chiar nevoile..E drept, insa nu si corect..ca lumea se invarte in jurul acestui cuvant..atat de fizic…
    dar la fel de drept este ca ..tine macar 80% de noi sa ne construim viata asa cum o visam..
    so be a happy dreamer so on..

    Apreciază

Opinii

