Vise

Este ora 1, iar cel care va bate la usa nu este Mos Ene, ci Ping. Va aduce vesti bune, dar daca nu  credeti si nu ii veti deschide usa, atunci veti avea cosmaruri toata noaptea si nici nu veti dormi linistiti. Stiti de ce se va intampla asta? Pentru ca visele va influenteaza starea de a doua zi. Nu trebuie sa fii un om de stiinta ca sa constientizezi puterea unui vis asupra omului. Si eu sunt la fel. Visele ma influenteaza foarte mult, mai ales ca am descoperit ca ele imi dezvaluie evenimente fragmentate din viitor. Din pacate, inca nu am invatat cum sa memorez totul.  Dar am reusit sa imi pot influenta natura viselor mele. Visele mele sunt despre lucruri pozitive si frumoase. Optimismul care se regaseste in filmele nocturne ma ajuta sa sa nu imi pierd speranta si credinta intr-o viata mai buna.

De aceea, va sfatuiesc sa acordati o mare importanta si sanatatii viselor voastre.

6 gânduri despre „Vise

Opinii

