Luni, 7 ianuarie 2013

Cu voia lui Ying si Ping…A stai, nu stiti cine sunt? Atunci sa va lamuresc. 

Ying= noroc sau sansa sau binefacere;

Pyng= succes, reusita sau norocul incepatorului;

Asadar, dupa cum spuneam la inceput, haide sa dam drumul sirului de dorinte optimiste. Pentru inceput, voi enumera doar cateva visuri pentru ca nu vreau sa starnesc mania lui Ying si Pyng.

1. Maine va fi soare si nu va mai fi polei.-nu s-a indeplinit

2. Cineva ma va suna ca sa imi dea o veste buna.- s-a indeplinit

3. O sa am parte de ceva dulce.:X s-a indeplinit

4, Nu voi mai auzi pe nimeni certandu-se. nu s-a indeplinit

5. Nu va trebui sa imi sparg pusculita ca sa imi cumpar paine. s-a indeplinit

6. Un om va ajuta pe un alt om! s-a indeplinit

PS: Va invit si pe voi sa va asterneti dorintele. Nici nu stiti cand se pot indeplini. Spiridusii mei sunt pregatiti si va asteapta!

15 gânduri despre „Luni, 7 ianuarie 2013

  1. pai daca spiridusii sunt dispusi sa face asa ceva si pt noi …sa vedem …..
    6 zici ??? 6 sa fie 😀
    1. Imi doresc ca oamenii sa deschida ochii si sa vada frumusetea lucrurilor marunte
    2. Imi doresc sa cunosc oameni speciali asa cum am facut si in 2012 .
    3. Vreau sa am mai mult timp liber pe care sa-l petrecu cu pitucul meu
    4. Vreau ca timpul asta infinit sa stea in loc in anumite momente ale vietii mele
    5. Imi doresc ca cat mai putina lume sa aiba parte de lucruri rele in acest an si forever
    6. Imi doresc sa am curajul sa incep o noua viata – dar asta nu e musai de aia e ultima pe lista , daca nu se poate e bine asa eu si pitucul meu 🙂

    Apreciază

Opinii

