Mesaje amuzante de Craciun

SMS-uri de Craciun haioase

  • „Cea mai mare rautate pe care i-o poti face unui copil este sa-i oferi ceva util de Craciun”, Kin Hubbard
  • „Trimite cadourile prin posta cat mai repede, ca sa aiba timp sa se piarda pana la destinatie inainte de Craciun”, Johnny Carson
  • „Daca iti bate la usa un grasan care vrea sa te indese intr-un sac, nu te speria. I-am spus Mosului ca eu doar pe tine te vreau de Craciun!”
  • „Iti multumesc Doamne ca de Craciun ai grija de prietenii mei! Cum mi-am dat seama ca toti sunt bine? Nu ma suna niciunul!”
  • „Trimite-mi o poza cu tine. Vreau sa-i arat Mosului exact ce imi doresc de Craciun!”
  • „Sa ai un Craciun Fericit si sa traiesti in Sarbatoare, sa-ti miroasa a brad in casa si sa bani in buzunare!”
  • „Oriunde te-ai afla, Mos Craciun te va vizita, iti va aduce ce-ti doresti, un Merry Christmas ca-n povesti, si te rog nu-l refuza, ca vine din partea mea!”
  • „A sosit din nou Craciunul, o perioada cu semnificatie religioasa importanta, pe care toti o respectam in felul propriu… vizitand mallul preferat!”
  • „De Craciun, copiii ii spun mosului ce isi doresc si adulti platesc. In restul anului, adultii ii spun guvernului ce isi doresc si copiii platesc”
  • „Doua lucruri nu se vor schimba niciodata pe acest pamant: splendoarea Craciunului si prietenia noastra!”
  • „In deplin consens cu incalzirea globala iti urez un calduros Craciun fericit!”
  • „Sarbatori fericite si un brad cat mai frumos! Sa vina Mos Craciun cu un Ferrari si sa plece pe jos!”

sursa: studentie.ro

Opinii

