Popularitate/ dragoste de oameni.

Astazi voi vorbi despre popularitate. Cati dintre noi nu si-au dorit poate macar o data in viata sa atinga macar cu varful degetelor scara popularitatii? Va marturisesc ca si eu ma numar printre voi. Si eu am trait visul popularitatii numai ca nu am avut parte de el asa cum am dorit… Acum sunt din nou in sfera anonimatului. Toti cei care ma cunosteau m-au uitat sau nici macar nu vor sa ma mai vada. Ca sa fiu sincera, nici eu nu imi doresc sa isi aminteasca de mine, de aceea ii si evit cand ii intalnesc pe strada. Tin minte ca pe vremea cand eram la liceu, eu eram foarte cunoscuta, in ciuda faptului ca imi doream sa nu mai fiu tinta insultelor nimanui. Of, uneori adolescentii pot fi atat de cruzi cu cineva si asta doar pentru ca nu este ca ei sau pentru ca are alte preferinte. M-au marcat adanc anii de scoala si de liceu. Pe vremea aceea imi doream atat de mult sa fiu un simplu chip pe care sa nu il recunoasca nimeni.

Am avut cativa profesori preferati, dar vreau sa va spun ca intotdeauna i-am admirat pe cei care practica meseria de profesor deoarece indeletnicirea de a fi indrumator de drumuri este foarte grea. Ca profesor trebuie sa ai foarte multa rabdare, intelepciune si multa dragoste de oameni. Cred ca dragostea de oameni este cea mai importanta. Din ea izvoraste si dragostea fata de elevi si fata de carti. Poate e prea tarziu acum, dar tin sa le multumesc tuturor profesorilor din viata mea de pana acum. Datorita lor am reusit sa trec prin viata si sa absolv cu fruntea sus fara sa imi fie rusine de mine insami.

Oare cine nu isi doreste sa fie popular? Toti ne dorim asta, desi poate nu o recunoastem in mod deschis. Dar, o data cu popularitatea apar si responsabilitatile. Asta e regula vietii. Eu ii admir foarte mult pe acei oameni care fac un bine, dar prefera sa ramana in anonimat. Luminile celebritatii nu sunt pentru oricine si de cele mai multe ori cei care beneficiaza de acestea sunt afectati din cauza „luminii” orbitoare si se schimba…Intra trufia in scena, lauda de sine si uita cine erau inainte sa fie populari, iar in goana lor dupa succes calca pe alti oameni de parca ar fi niste gandaci. Ati observat si voi nu? Popularii stau cu popularii, iar anonimii stau cu anonimii. La fel e si cu separarea dintre bogati si saraci. Asta e regula vietii.

Revenind la partea cu popularitatea, va MULTUMESC pentru cele 1001 de comentarii scrise de catre voi! Sper ca va place blogul meu in continuare si va rog sa imi scrieti parerile voastre si in viitor.

Slideshow-ul este o poveste in imagini despre oameni si dragostea pentru oameni pe care unii o arata dand o mana de ajutor si facand lumea in care traim mai buna. Oameni si fiinte care nu sunt populari, ci simpli oameni.

Această prezentare necesită JavaScript.

P.S.: Daca ati putea sa ii multumiti unui profesor de-al vostru, care ar fi acela?

8 gânduri despre „Popularitate/ dragoste de oameni.

      • …devin populare cand iti doresti sa iesi la lumina , e ca si durerea de cap , la ce sa te legi la cap cu popularitate daca nu te doare nimic , atunci cand faci ceva de regula nu faci pentru a te lauda , prin urmare cei care nu au un scop de maretie si de a face acel pas inainte , nu o sa zica niciodata ce au facut , ba din contra o sa doreasca sa se pastreze discretia

        Apreciază

      • Toate bune si frumoase, Nexya, dar ce e de facut atunci cand o persoana anonima a salvat pe cineva de la moarte de exemplu si ajunge popular datorita acestui fapt? Chiar daca nu vor sa se expuna, ei tot vor fi expusi in fata tuturor din cauza mass-media.

        Apreciază

Opinii

