Cules de prin….Spam?

centraletermice-b.com x
s_a_douglas@hotmail.com
188.210.236.241
Înscris în 2012/10/08 la 13:21

B.P.Hasdeu a dominat prin vocatia universalitatii cea de-a doua jumatate a secolului al XIX-lea, ca reprezentant al gandirii stiintifice umaniste, insetat de cunoastere si centrale termice creatie. El a deschis.I.L.Caragiale este alaturi de Eminescu si centrale termice Creanga unul dintre cei mai mari scriitori ai poporului nostru. Este autorul a patru comedii (O scrisoare pierduta, O noapte furtunoasa, Conul Leonida fata cu reactiunea,

 

Cand am citit acest comentariu mi-am adus aminte instantaneu de perlele de la Bacalaureat. Nu imi vine sa cred cate stupizenii literare a putut sa indruge spam-erul!!! Nu va mai spun ca si cultura mea generala s-a imbogatit cu o ineptie mai mare decat mine:”I.L.Caragiale este alaturi de Eminescu si centrale termice Creanga unul dintre cei mai mari scriitori ai poporului nostru.”  Eu din cate stiu, Creanga se incalzea la caldura sobei unde se piteau matisorii si torceau de fericire. Acum daca conceptia de soba taraneasca poate fi atribuita unei centrale termice, atunci eu sunt o preoteasa.

Inchei prin a-i adresa o intrebare domnului/doamnei spam-er: Ce legatura are centrala termica cu Caragiale, Eminescu si Creanga?

Dragii mei, voi ce mesaje spam mai primiti pe bloguri sau in inbox?

9 gânduri despre „Cules de prin….Spam?

  1. I simply want to tell you that I’m newbie to blogging and site-building and certainly savored you’re website. Almost certainly I’m planning to bookmark your website . You absolutely have incredible stories. With thanks for sharing with us your blog.

    Apreciază

Opinii

