Lady raspunde!

Ca in fiecare seara, stau si ma uit in cutia de mail sa vad daca a mai postat cineva ceva nou si am dat peste articolul lui Hapi, care a dorit sa stie mai multe detalii despre cititorii ei. Am hotarat sa intru si eu in joc si am raspuns la intrebarile urmatoare.

  1. Ceva ce n-ai sa întelegi niciodata…. Nu am sa inteleg niciodata dorinta de a ucide.
  2. Ceva ce te deprimă. In momentul de fata, ma deprima faptul ca tot nu am un job.
  3. Ceva ce te-ar putea face extrem de fericit(a). Hapi, stii ca nu m-am gandit niciodata la asta pana acum? Cred ca m-ar face fericita sa imi primesc diploma de licenta.
  4. Ceva ce te tulbură. Pe mine ma tulbura destule lucruri, dar cel mai grav este atunci cad vad pe cineva ca si-a schimbat comportamentul din bine in rau.
  5. Ceva cu care-ti place sa te joci. Imi place sa ma joc cu o omida de cauciuc. ( Sa stii ca e foarte utila atunci cand esti stresat.)
  6. Ceva ce te-a durut odată. M-a durut cand a trebuit sa renunt la visul meu de a fi translator international in Franta.
  7. Ceva ce-ai schimba la caracterul tau. Mi-as dori sa fiu mult mai sociabila si mai descurcareata.
  8. Ceva ce-ai schimba la partenerul tau. As fi o ipocrita daca as spune ca nu vreau sa schimb nimic… Mi-as dori sa fie putin mai ordonat.
  9. Ceva ce porți chiar acum. Acum port niste pantaloni de trening rosii.
  10. Ceva ce te înspaimântă. Ma inspaimanta ideea ca nu voi putea sa am copii…si ca voi prinde Apocalipsa.
3 gânduri despre „Lady raspunde!

Opinii

