Un nou hobby?

Recent, am inceput sa dezvolt o „afinitate” pentru fotografie. Asa ca am decis sa trec la treaba si sa incep exercitiile la fel ca in clasa I.

Am imprumutat un aparat si am inceput sa fotografiez.

Mai jos sunt cateva fotografii si vreau sa imi spuneti sincer daca am talent sau nu, ca sa stiu daca sa continui sau sa ma las pagubasa.

Multumesc!

Această prezentare necesită JavaScript.

11 gânduri despre „Un nou hobby?

  1. Nu te da batuta, nu ai de ce, daca nu exersezi nu ai sa sti ce poti si ce nu. Atunci cand cauti sa faci pozele incearca sa le faci din unghiuri bune si astfel incat sa se vada clar. Pentru inceput pozele facute de tine sunt bune, pe parcurs ai sa vezi ca o sa fie si mai bune;)

    Apreciază

  2. si eu am renuntat la idee din start, acum oricum am facuto sa fie statica nu mai am cum sa o fac RC. Dar nici nu vreau asta, e mult peste cunostintele mele. Dupa cate ai spus tu, e foarte complicat. Plus de asta, nu vine cu nici un component RC deci habar nu am ce are nevoie si de unde as putea face rost si nici idee cum sa asamblez motorul nu am. Si da, e joasa rau de tot. eventual cu ea in piscina din curte si cateva valuri rezultate in urma sarituri cuiva ca sa fie mai realista treaba, dar si alea o vor bulversa.

    Apreciază

  3. Peste ani cand vei avea expozitii de fotografie si cand pozele tale vor fi recunoscute de lume prin reviste o sa realizezi si o sa ai dovada ca ai talent. Intai trebuie sa fie pasiunea (asa pentru sufletul tau )… apoi daca pozele tale transmit ceva ce va place va urma si recunoasterea celorlalti… Lumea e plina de fotografi care au facut milioane de fotografii si au ramas anonimi… apoi au facut una care a fost atat de buna incat au intrat in istorie… uite si un exemplu : http://www.taj-mahal.net/augEng/textMM/seatengN.htm

    Apreciază

  4. Eu te sfatuiesc sa nu renunti . . . fotofgrafia ii pentru mine un mod excelent de a ma relaxa . O sa vezi ca in timp o sa progresezi si o sa fii din ce in ce mai mandra de ceea ce faci. Unele fotografii ar fii fost excelente daca umblai putin la optiunile aparatului sau schimbai unghiul . Important ii sa exersezi . Si si mai important ii sa nu te superi daca nu iti iese un cadru … Il poti reface trecand priin toate optiunile aparatului pana ce te multumeste rezultatul . Si incearca sa faci poze la intamplare sau cand iti apare o idee in minte . O sa vezi ca o sa iti iasa niste cadre minunate . Sper sa te intorci si cu alte fotografii .

    Apreciază

  5. Talentul fără perseverență valorează zero!!! Ideal ar fi să-ți placă foarte mult fotografia ca să îmbrățișezi hobby-ul total. Ai cadre frumoase – ceea ce înseamnă deopotrivă că ai și ochi bun! 🙂 Aparatul însă trebuie stăpânit ușor, ușor. Cu cât e mai profi cu atât lucrurile se complică…Focusarea nu este excelentă, sharful fuge pe ici pe colo…dar se învață. Astea țin de aparat. Restul se ajustează în timp. Cadrele sunt de mai multe feluri. Trebuie să le înveți dar sunt ușoare.
    Eu zic să mergi mai departe!! Succes! 🙂

    Apreciază

Opinii

