Bucuria de a trai!

La inceput, nu eram sigura de capacitatea mea de a crea un film, dar am ajuns la concluzia ca nu iti trebuie decat putina imaginatie si un scenariu bun.

Initial, ideea care a stat la baza filmului era de a arata cat de multa bucurie aduce soarele in viata unui om. Dar, pe parcursul filmarilor am decis ca este mult mai bine ca prin acest filmulet sa trag un semnal de alarma. Viata este foarte scurta, iar daca nu traim fiecare clipa cu intensitate, vom ajunge sa regretam tot timpul pe care l-am pierdut stand posomorati si plangandu-ne de mila. Intamplarea a facut ca dupa terminarea lui, viata sa mi se schimbe intr-un mod neplacut si tema filmului sa ajunga pentru mine a fi o lectie de viata. Mesajul filmului meu pentru fiecare dintre voi este : TRAIESTE VIATA CAT MAI POTI!

Mie imi place foarte mult si sper sa va placa si voua!

19 gânduri despre „Bucuria de a trai!

Opinii

