High Voltaj!

Visele mi se strivesc,
Sub viata ce nu o traiesc,
Dati-mi un bilet doar dus,
Era tot ce-aveam de spus,
Viata avea doar doua stele,
Ai facut tu cinci din ele,
De cand pe tine te am,
Ploaia-mi intra doar in spam.
Sunt mic, mic, mic, dar nu-i nimic,
Nu e totul pierdut, maine-un inceput,
Cat de mare ar parea, lumea e a mea.
Sunt mic, mic, mic, dar nu-i nimic,
Daca in palma mea sta inima ta,
Lumea e a mea.
Casa mea n-are pereti,
Ferestrele sunt dimineti,
Si cu share-ul in orice zi,
Ca si cum maine n-ar fi,
Poate-s mic în lumea lor,
Dar am invatat să zbor,
Cand simt ca ma prabusesc,
Bat in lemn s-apoi zambesc.
11 gânduri despre „High Voltaj!

  1. zambetul… cea mai frumoasa arma umana… cea mai sigura… cea mai putin costisitoare… si… din enfercire… cea mai rar folosita…
    zamebste azi si maine… zambeste tot mereu… si sufletul iti va fi mai senin… mai departe de greu…

    Apreciază

Opinii

