OF!

Zilele trecute, eumielameu, a comentat la un post de al meu si m-am cam inflacarat pentru ca a atins un punct sensibil.

„ce-mi place 21… asta demonstreaza si fidelitatea omului fata de ceea ce face, nu numai ca face pentru bani. eu sunt foarte uimita de moderatorii care trec precum piesele pe tabla de sah la incepatori (ca ei muta repede, repede, nu stau sa se gandeasca) de la o tv la alta si iau cuvantul in numele noului loc de munca de zici ca niciodata n-au fost la concurenta. eu nu as angaja oameni care dau goluri, scriu articole, vorbesc, doar pentru bani, daca nu as vedea ca exista o sclipire de devotament pentru stilul firmei, pentru idealurile ei.”

Eu as transfera discutia in sectorul medical. Eu nu as angaja oameni care nu sunt intr-adevar umani si pasionati de meseria lor. Daca s-ar face selectia pe aceste criterii, atunci nu ar mai exista mita in spitale!
Referitor la ce ai zis, moderatorii sunt influentabili si au noroc ca in Romania conteaza daca esti cunoscut. De exemplu, daca o pipita cu fustita apare prin tabloide si nimeni nu stia cine este pentru ca era una de la o televiziune no name, datorita scandalului ajunge sa prezinte o emisiune. Exemplul elocvent este Bianca Dragusanu. Pana mai ieri nu o cunostea nimeni si acum cica din toamna va avea propria emisune si eu care ma tot straduiesc sa imi gasesc un job in televiziune/radio nu reusesc pentru ca nu am experienta. Dar ea ce experienta are? Nu o vad decat ca isi posteaza poze pe FCB cu noile sale operatii estetice sau ca este happy cu Adrian Cristea…

Deci mie mi s-a propus un job in webchat, iar ei pentru ca este renumita i se ofera sa aiba propria emisiune in televiziune?:-o Dar cu ce este mai buna? Ca nici nu stiu daca are facultatea terminata… Romania este o tara a vedetelor de carton si din cauza lor, noi cei care ne dorim sa avem jobul viselor noastre nu putem pentru ca primeaza prostia, ignoranta si non-valorile. Uneori imi vine sa las totul balta si sa renunt la lupta. Nici eu nu mai stiu ce se intampla cu mine…Sunt mult prea demoralizata ca sa mai fac ceva. Mi s-a acrit…

P.S. Icsz, imi pare rau ca nu este un post vesel, dar am simtit nevoia sa imi vars amarul.

3 gânduri despre „OF!

  1. Vedete de carton pt ca asta se cere, parasute si proaste zic toti ca sunt astea dar cand le apar bucile pe prima pagina ziarul se cumpara la fel si cu emisiunile tv , unde e pe scandal sau pe prostie au foarte mare rating. Ma gandesc ca e asa ca altfel nu ar mai face .Pune pe banii de facultate silicoane si vezi ca nu se mai uita in CV la angajare 😀

    Lasa ca sunt mai bine astea din suflet

    Apreciază

Opinii

