„Esti nervos? Simti nevoia sa injuri? Suna-ma acum!”

Doi antreprenori germani au dezvoltat o afacere care presupune, de fapt, o solutie pentru cetatenii pasiv-agresivi care vor sa isi elibereze frustrarile intr-un mod controlat – ei pot suna la un numar de telefon, unde le va raspunde o persoana pe care o pot apostrofa in voie.


Linia injuraturilor, denumita Schimpf-los („swear away”) in germana, dispune de operatori angajati full time, sapte zile pe saptamana, care se pun la dispozitia persoanelor furioase, predispuse utilizarii unui limbaj injurios, greu de suportat, in conditii normale.

„Nu ii judecam pe oamenii furiosi”, a declarat Ralf Schulte, care a pus bazele hotline-ului, alaturi de prietenul sau, furnizorul de servicii media Alexander Brandenburger.

Creatorii serviciului s-au inspirat din propriile lor trairi stresante, de zi cu zi. Din perspectiva lui Schulte, le face un bine oamenilor, oferindu-le o cale de eliberare; astfel, acestia evita altercatiile la locul de munca sau chiar in familie.

Cand germanii frustrati care suna la linia injuraturilor nu sunt destul de creativi, operatorii ii provoaca, folosind fraze precum: „Este pentru a treia oara cand aud injuratura asta pe ziua de azi – Doar atat poti?”

Serviciul costa 1,49 euro pe minut – un tarif pe care Schulte il considera justificat. „Avand in vedere ca oferim o cale de eliberare a frustrarii, cred ca este un pret corect”.

 

sursa: manager.ro

Anunțuri

2 gânduri despre „„Esti nervos? Simti nevoia sa injuri? Suna-ma acum!”

Opinii

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s