Leapsa Liebster!

Am primit aceasta leapsa de la draga mea, Nexya .

1. Spune 11 lucruri despre tine.

  1.  Vreau sa ajung sa vizitez Coreea de Sud si Japonia.
  2. Ador filmele de animatie.
  3. Imi place sa ma plimb vara prin Copou, mai ales daca am un camion cu inghetate la dispozitie.
  4. Iubesc marea, desi nu am vazut-o decat o singura data. Acolo mi-a ramas inima pentru totdeauna.
  5. Nu iubesc banii, ci oamenii.
  6. Imi doresc sa ajung sa ajut pe cineva prin ceea ce sunt, la un moment dat in viata.
  7. Inca imi mai caut un job.
  8. Iubesc sa citesc, dar sunt foarte critica.
  9. Nu imi place cand sunt artagoasa cu cei din jur deoarece ma face sa ma simt rea.

2.Raspunde la întrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care ii nominalizezi.

  1. Trei  lucruri pe care le iubesti: primavara, integramele si desenele animate japoneze vechi.
  2. Iti lipseste cineva acum? Da. O Pisica.
  3. Pe ce data ai fost nascut? Mama mea m-a nascut pe 4 octombrie 1986, dar eu cred ca m-am nascut de fapt in sec. 19.
  4. Un loc favorit? Parcul Copou.
  5. Ce melodie nu ti-o poţi scoate din cap? Vara nu dorm…
  6. Un film preferat. Mulan.
  7. Cum te simti in momentul asta? Foarte happy. Ce minuni poate face o melodie mai vesela!!
  8. Ai vrea un tatuaj sau un piercing? Unde? Tatuaj da. Un fluture mic si viu colorat in spatele umarului drept. Nu imi plac piercingurile.
  9. Iti plac mesajele de ”noapte buna” si ”neatza”? Le prefer pe cele telefonice in locul offlineurilor seci de pe messenger.
  10. Daca ai fi beat ce crezi ca ai face? Nu mi se potriveste intrebarea fiindca nu consum alcool deloc.
  11. Cand ai plans ultima dată? Of, aici m-ai prins. Sunt o mica emo-Olga, mai ales, daca cineva din jurul meu este suparat.

3. Intrebarile  pentru viitorii mei „lepshari” sunt:

  1. Ce nu va place cel mai mult la un om?
  2. Care este cel mai mare vis?
  3. Cartea preferata si de ce?
  4. Care este cea mai placuta amintire?
  5. Care este felul de mancare preferat?
  6. Alegeti teatrul sau cinematograful? De ce?
  7. Vacanta ideala care este pentru tine?
  8. Care este cea mai mare tampenie pe care ati comis-o si cand?
  9. Ce alegeti. Casatoria sau concubinajul? De ce?
  10. Ce ati spune unei persoane pe care nu ati vazut-o de mult timp si va este dor de ea?
  11. Daca ati avea sansa de a face ceva bun pentru cineva, care ar fi lucrul acela?
P.S.: Oricine poate sa preia leapsa, daca doreste!
 
10 gânduri despre „Leapsa Liebster!

  1. La 10 – Nu imi place cand sunt artagoasa cu cei din jur deoarece ma face sa ma simt rea. Daca nu iti place sa fi artagoasa aaaa atunci nu mai fi 😀 in respira calm, numara pana la 5, go to your happy place 🙂 cand este necesar

    Apreciază

      • Si cum e, eu zic ca asa trebuie facut dar nici eu nu fac 🙂 numai bulbuci imi ies pe gura can ma enervez 😀 nu merge tehnica de calmat dar ma gandeam poate ca sunt eu de vina si la altii functioneaza

        Apreciază

      • Eu daca ma enervez, prefer sa tac cat pot de mult si daca cert, macar sa nu folosesc insulta ca arma. Pentru mine e foarte important sa nu spun ceva ce as putea regreta.

        Apreciază

  2. ma asteptam sa vad ca te iubesti si pe tine 🙂 pana la urma asta e cel mai important cu atat mai mult cu cat vad ca iti place singuratatea …hai la mine >:D< si mie imi place singuratatea 🙂

    Apreciază

  3. Mulțumesc foarte mult! 🙂 o să o completez și postez pe blog, dar cred că la sfârșit de săptămână deoarece acum am ceva de făcut, editez niște videoclipuri pentru cineva și chiar nu am timp. Mulțumesc încă o dată și promit să o completez 🙂 :*:*:*

    Apreciază

  4. 1 Ce nu va place cel mai mult la un om?
    sa ma minta . Odata merge dar recidivele nu le accept
    2 Care este cel mai mare vis?
    Habar nu am. Nu m-am gandit la asta si daca ma gandesc, nu-mi vine nimic in minte
    3 Cartea preferata si de ce?
    Autobiografia unui yoghin. Pentru ca vad aspecte care inainte imi erau straine
    4 Care este cea mai placuta amintire?
    Nu am UNA. Am mii de amintiri placute si toate-sla superlativ
    5 care este felul de mancare preferat?
    Ciorbe, supe.
    6 Alegeti teatrul sau cinematograful? de ce?
    Cinematograful.Ma plictiseste teatrul si in plus am parte de el saptamanal in real life
    7 Vacanta ideala care este pentru tine?
    In Egipt
    8 Care este cea mai mare tampenie pe care ati comis-o si cand?
    uffff. Nu-mi vine in minte acum
    9 Ce alegeti. Casatoria sau concubinajul? De ce?
    Concubinajul. Nu imi place sa ma simt ingradita , nici macar de o hartie
    10 ce ati spune unei persoane pe care nu ati vazut-o de mult timp si va este dor de ea?
    Pe unde-ai umblat?
    11 Daca ati avea sansa de a face ceva bun pentru cineva, care ar fi lucrul acela?
    I-as spune adevarul

    Apreciază

Opinii

