Joc!

Hapi a lansat un joc si am hotarat sa ma alatur si eu!

Va cunosc prea putin. Deci mi-a venit ( ) sclifosita idee de-a lansa inca o provocare
Se poate raspunde si marti si joi, oricand. Atentie, nu va intreb „ce ati face sau  ce ati gandi, ce ati spune“. Vreau primul raspuns care va vine in minte
10 intrebari……adevar sau provocare
.”

Cine doreste, poate sa participe!!!

Raspunsurile mele:

1.Ce faceti
Intre 22 si 23 seara

Completez integrame sau ascult radio.


2.Ce ganditi

Cand un prieten, prietena nu va raspunde la telefon o zi, doua

Ca este cam nesimtit/a…

3. Ce spuneti
Cand suna o veche iubire de-a sotului/sotiei, se prezinta si vrea sa i-l dati pe el/ea

Nu e acasa…sotul meu.

4. Ce alegeti

30 de ani de virginitate sau 30 de ani intr-un harem
varianta pentru barbati: 30 de ani de virginitate sau 4 sotii guralive?

30 de ani de virginitate. Nu imi place sa impart iubirea cu alte femei.

5. Ce simtiti
Daca medicul va anunta ca in curand veti vedea totul in alb si negru

Vreau sa memorez toate culorile.

6. Ce scrieti
sub acoperire pe wallul sefului sau sefei dv stiind ca nu va afla niciodata cine sunteti?

Nu am ce scrie pentru ca nu am sef…

7. Ce mancati

Cand n-aveti nimic gatit prin casa

Caut niste fructe in camara.

8. Ce luati

Pe insula pustie-barbatul visurilor sau ciocolata si apa indeajuns?
Varianta b: femeia visurilor sau lazi de bere si sute de pungi de fistic

Ciocolata si apa indeajuns.

9.Ce propuneti
Ca slogan pentru turismul din Romania.

Avem femei frumoase si bautura din belsug!

10. Ce presupuneti
Cand mama sau tata va trimite un mesaj „trebuie sa vorbim“

Iar imi va spune ca trebuie sa imi caut un sot…

 

17 gânduri despre „Joc!

  1. 1.Ce faceti
    Intre 22 si 23 seara

    Scriu sau ascult muzica. (scriu o carte sau cel putin asa ar trebui sa fie)

    2.Ce ganditi
    Cand un prieten, prietena nu va raspunde la telefon o zi, doua

    Ca probabil nu are chef de vorba si ca ma va suna inapoi cand o sa vrea sa vorbeasca…

    3. Ce spuneti
    Cand suna o veche iubire de-a sotului/sotiei, se prezinta si vrea sa i-l dati pe el/ea

    Nu am sot dar daca as avea probabil nu m-as supara dar as fi curioasa in legatura cu ce au vorbit la telefon 😀

    4. Ce alegeti
    30 de ani de virginitate sau 30 de ani intr-un harem
    varianta pentru barbati: 30 de ani de virginitate sau 4 sotii guralive?

    30 de ani de virginitate.

    5. Ce simtiti
    Daca medicul va anunta ca in curand veti vedea totul in alb si negru

    Probabil m-as intrista prima data ca dupa aceea sa incerc sa memorez toate culorile.

    6. Ce scrieti
    sub acoperire pe wallul sefului sau sefei dv stiind ca nu va afla niciodata cine sunteti?

    Nu am ce scrie pentru ca nu am sef…

    7. Ce mancati
    Cand n-aveti nimic gatit prin casa

    Caut niste fructe in camara sau ceva semipreparate.

    8. Ce luati
    Pe insula pustie-barbatul visurilor sau ciocolata si apa indeajuns?
    Varianta b: femeia visurilor sau lazi de bere si sute de pungi de fistic

    Barbatul visurilor si apa indeajuns 😀

    9.Ce propuneti
    Ca slogan pentru turismul din Romania.

    Come to Romania we have Vampires XD

    10. Ce presupuneti
    Cand mama sau tata va trimite un mesaj „trebuie sa vorbim“

    Ma gandesc ca ori am facut ceva ori vor sa ma anunte ceva

    Apreciază

      • mersi. nu prea deobicei inspiratia vine seara.
        da asa e dar nu ai cum sa nu fii curioasa :)))
        pai da nu ? nu imi impart barbatul cu alte femei.
        mersi. :))) de ar si atrage turisti

        Apreciază

      • Bine
        1.Ce faceti Intre 22 si 23 seara daca nu joc biliard , merg la alergat sau la plimbarea de seara care daca e , tine pana pe la 1 , poate 2
        2.Ce ganditi Cand un prieten, prietena nu va raspunde la telefon o zi, doua …clar ca nu are chef de sa fie deranjat , daca trece o saptamana si nu revine cu un telefon pot sa zic ca incep sa ma gandesc la ceva rau , dar nu mai repede , nu e musai sa imi raspunda de fiecare data cand sun , pana la urma de asta sunt prietenii sa se inteleaga si cand intervine vorba nu am chef de nimic
        3. Ce spuneti Cand suna o veche iubire de-a sotului/sotiei, se prezinta si vrea sa i-l dati pe el/ea…Draga esti solicitat , doar nu o sa fac riduri banuind , are dreptul sa vorbeasca cu oricine si scenele de gelozie la care nu discutam cu fapte reala nu le vad rostul.
        4. Ce alegeti 30 de ani de virginitate sau 30 de ani intr-un harem -15 virginitate si 15 harem , pai cum sa nu trec toate etapele vietii
        5. Ce simtiti Daca medicul va anunta ca in curand veti vedea totul in alb si negru , pai asa vedem de mult , adica ori suntem fericiti , ori suntem tristi si mai rar nuante de gri in care suntem multumiti si exagerat de rar vedem roz
        6. Ce scrieti sub acoperire pe wallul sefului sau sefei dv stiind ca nu va afla niciodata cine sunteti? sefului , si chiar pot sa ma semnez nu trebuie sa ascund asta -Mi+e mila de tine !
        7. Ce mancati Cand n-aveti nimic gatit prin casa- Fructe , iaurt , paine prajita sau daca am chef sa fac ceva totui , imi fac omleta cu cozi de ceapa verde si branza
        8. Ce luati Pe insula pustie-barbatul visurilor sau ciocolata si apa indeajuns? Nu cred ca merita sa-l pedepsesc , adica daca el e pt mine barbatul visurilor , oare si eu sunt pt el femeia visata? …deci ciocolata alba si multa apa
        9.Ce propuneti Ca slogan pentru turismul din Romania. Intrebare …care turism ? atat timp cat avem cu ce dar nu stim sa-l punem acel ceva in valoare degeaba il mai avem …si de bine de rau AVEM CU CE …dar nu e cine.
        10. Ce presupuneti Cand mama sau tata va trimite un mesaj „trebuie sa vorbim“ …Ca trebuie sa vorbim , pot sa presupun daca in zilele precedente unui astfel de mesaj s-a intamplat ceva , pot sa banuiesc ce urmeaza sa vorbim , dar prefer sa vorbesc exact la subiect , deci nu imi fac probleme daca imi zic asta.

        P.s. Este o leapşă la mine pe blog , mi-ar place să vad şi răspunsurile tale dacă doreşti să o faci, te pup .

        Apreciază

      • Nexya, sa o luam incet.
        1. Wow tu esti mult mai activa noaptea fata de mine. Sa inteleg ca nu prea ai caini pe acolo pe la tine, din moment ce poti alerga?
        5. Acum serios vorbind, chiar nu ti-ar parea rau daca nu ai mai vedea in culori? Sa lasam la o parte drama vietii, ca pe asta o vedem cu totii.
        6. Nu iti e teama ca ti-ai putea supara seful?
        7. Imi place omleta, dar numai cu branza…
        8. Sa stii ca la mine s-a suparat iubitul cand am zis ca nu il iau pe el, ci doar ciocolata si apa. Ma roade constiinta…;))
        9. Nu e cine pentru ca e prea mare hotia…
        10. La Hapi ai spus ca te suna ca sa te invite la o pizza. Mie imi place pizza si nu o refuz never! 🙂

        Apreciază

  2. 1. Esti fan al lui Mihai Gadea si Mircea Badea?
    3. Suna foarte nobil din partea ta, dar in realitate, who knows,nu iti e frica ca ar putea suna din nou si mai des?
    4. Sa inteleg ca te simti foarte singur, chiar si cu Frodo?
    5. Ce combinatie letala! ;))
    9. Cam macabru sloganul! :))
    10. Sper ca te vor suna ca sa te invite la o portie de tort delicioasa!

    Apreciază

  3. 1.Ce faceti
    Intre 22 si 23 seara

    Ma uit la Antena 3, iar uneori stau pe Facebook si ascult la Antena 3.

    2.Ce ganditi
    Cand un prieten, prietena nu va raspunde la telefon o zi, doua

    Ca a murit in accident de trotineta…

    3. Ce spuneti
    Cand suna o veche iubire de-a sotului/sotiei, se prezinta si vrea sa i-l dati pe el/ea

    Incerc sa ma imprietenesc cu el ca sa aflu diverse lucruri care ar face-o si mai fericita decat o pot eu face.

    4. Ce alegeti
    30 de ani de virginitate sau 30 de ani intr-un harem
    varianta pentru barbati: 30 de ani de virginitate sau 4 sotii guralive?

    Chiar si 6 sotii guralive sant mai bune decat singuratatea

    5. Ce simtiti
    Daca medicul va anunta ca in curand veti vedea totul in alb si negru

    Deja vad… dar nu ma anuntat nici un medic… ci cei de la stiri.

    6. Ce scrieti
    sub acoperire pe wallul sefului sau sefei dv stiind ca nu va afla niciodata cine sunteti?

    Nu ma caracterizeaza felul asta de comportament .

    7. Ce mancati
    Cand n-aveti nimic gatit prin casa

    Paine cu mustar..

    8. Ce luati
    Pe insula pustie-barbatul visurilor sau ciocolata si apa indeajuns?
    Varianta b: femeia visurilor sau lazi de bere si sute de pungi de fistic

    Femeia visurilor, fara bere dar cu multe clatite 🙂 !

    9.Ce propuneti
    Ca slogan pentru turismul din Romania.

    Nu va speriati… e mort de mult !

    10. Ce presupuneti
    Cand mama sau tata va trimite un mesaj „trebuie sa vorbim“

    Iar ma dau in judecata pentru ceva cretinii astia ?

    Apreciază

  4. Urasc cand mi se spune ca trebuie sa fac ceva. Pai asa si e. Numai daca simti nevoia, te casatoresti. Asta cu vorbeste lumea nu e valabila la mine. Lumea vorbeste mult si nici pamantul nu ii astupa gura. Prefer sa traiesc cum vreau eu.

    Apreciază

  5. Ultima intrebare, de ce trebuie ? numai daca vrei .Am multi prieteni care se iau asa doar de ” hai sa fim si pe hartie sau vorbeste lumea ” desi nu mai e scanteia aia ci ramane doar obisnuinta

    Apreciază

Opinii

