URASC! (Si soldatii plang…)

Astazi am citit la Nexya un post care m-a dat peste cap total. Am realizat cat de multa ura am strans pentru acest om… Eu nu am prins perioada razboiului, dar numai cand ma gandesc la atrocitatile comise de hitler (never nu o sa ii scriu numele cu majuscula), se naste in mine ura si dispret. Stiti foarte bine ca am scris despre o scena dintr-un lagar din Auschwitz. Nu pot sa nu ma gandesc cat de mult au suferit oameni din lumea intreaga din cauza monstrului de hitler. Ma revolt si mai mult cand stiu ca acum in lume sunt unii care sunt la fel de monstruosi si de sadici. Nimeni nu face nimic, Toata lumea arata cu degetul catre autoritatile mondiale de protectie a lumii in care traim. Stiti la ce concluzie am ajuns eu?  Ei nu iubesc PACEA! Ei vor sa ne macelarim intre noi prin razboaie fara sens, dar si prin actiuni criminale iscate de la tulburari mentale sau de la viata asta care te tine la un jug care este din ce in ce mai greu de suportat. Din lacomie, dar si din ura s-au creat lucrurile negative. Mi s-a mai spus ca trebuie sa existe raul pentru ca numai asa  oamenii vor sti sa aprecieze binele. Serios? Eu nu cred acest lucru. Eu cred ca daca ii dai omului un loc in care sa traiasca pasnic si are o altfel de constructie mentala si sufleteasca, Pamantul nu ar mai fi asa cum il stim. Puteti spune ca vorbesc tampenii, dar eu asta cred. Este usor sa judeci fara sa fii implicat. Stiu asta si totusi, vocea sufletului meu racneste din adancuri si incearca sa mai schimbe ceva, daca se mai poate.

De foarte multe ori ma gandesc daca vom mai reusi sa salvam ceva din lumea in care traim. In ultima perioada ma inspaimanta gandul ca ar putea izbucni un nou razboi mondial. Pana acum nu au fost si nu sunt decat razboaie izolate, dar oare am mai supravietui daca ar izbucni un nou macel mondial?  Eu tind sa cred ca nu. Razboiul naste monstri. Oamenii se ucid unii pe altii si totul din dorinta de a-si nimici proprii inamici. Dar s-a gandit cineva ca inamicul acela este tot un om ca si el lupta tot pentru acelasi tel? Cruzimea nu poate fi explicata. Nu poti intelege decat atunci cand ajungi sa participi la un razboi. Ucizi pentru binele patriei si devii un criminal care va primi doar o medalie. La final, vei muri chinuit de remuscari, iar oamenii pe care i-ai ucis iti vor bantui mintea pana cand nu vei mai putea dormi sau chiar trai. Asta e realitatea. Demult, imi doream sa fiu Ecaterina Teodoroiu, acum imi doresc sa ajung  infirmiera pe front. Macar as muri stiind ca am salvat vieti si nu doar simpli oameni, Mi s-a sugerat de cateva persoane sa studiez la o scoala de asistente medicale, dar am refuzat. Raspunsul meu pentru acestia: eu ma pot juca cu viata mea, dar nu imi permit sa ma joc cu viata unui alt om.

Ar mai fi multe de spus, dar imi e ca deja v-ati plictisit citind „bazaconiile” mele…

P.S. : Am aflat cu ceva timp in urma ca in Germania se va reedita cartea lui hitler. De ce sa se faca asa ceva? Monstrul asta nu mai trebuie readus in atentia oamenilor. Trebuia sa se arda tot ce a creat el. Stiati ca sunt unii adolescenti care cauta sa formeze grupari naziste sau vor sa citeasca ce a scris hitler ? Voua cum vi se pare acest lucru?

12 gânduri despre „URASC! (Si soldatii plang…)

  1. Draga mea Lady in lume s-au comis peste tot astfel de atrocitati: vezi hortystii care-au ocupat Romania, masacrul armenilor http://en.wikipedia.org/wiki/Armenian_Genocide . Rwanda unde se estimeaza ca u fost ucisi 800 de mii de oameni http://en.wikipedia.org/wiki/Rwandan_Genocide , cei 8000 de bosniaci omorati in 1995 in razboiul din Bosnia Herzegovina ca sa nu mai spun de ispravele aliatilor si ale sovieticilor in al doilea razboi mondial
    Numai ca astia cu Hitler sunt mai mediatizati….

    Apreciază

    • Pai da stiu ca in lume s-au comis mult mai multe crime de razboi. Ce ma deranjeaza este ca nu s-a facut absolut nimic, Hapi, hai sa fim sinceri, noi cei din Europa traim cu spaima amintirii lui hitler si stalin… Cei de pe alte continente, au proprii lor monstri…Oricum ar fi, peste tot exista si au existat…

      Apreciază

  2. Oamenii nu au curaj draga mea din pacate se lasa condusi de mai marii statului.O simpla comanda ii trimitea pe atunci la razboi pentru binele statului? Gloria si onarea si pacea tinutului? NU prea cred. Razboaiele astea draga mea s-au dat pentru averi, bani, aur, petrol si alte surse. Crezi ca le-a pasat de morti, criminalii au fost obligati, pe atunci te tara pe front fie ca vroiai fie ca nu. Omorai de frica sa nu fii mort. Ei nu au vina cu au ucis de teama sa nu fie ucisi. Toata chestia asta tine de frica. Oamenilor mereu le-a fost teama de praful de pusca, si de bombe nucleare, si cine mai stie ce bombe s-au mai fi inventat? Intelegi? Dar toata chestia asta se poate evita cu putin cap si curaj.

    Apreciază

Opinii

