Despre ipocrizie!

Cu capul în nori

– „Bună, sunt Andreotti și sunt ipocrită!”

– „Buuunăăă, Andreottiiiii!”

Didascalie: mă așez tăcută pe un scaun înconjurată de alte milioane de scaune ocupate.

                                     …extras din Cercul Ipocriților Anonimi

 

Mă trezesc în fiecare dimineață și îmbrac cu nonșalanță o altă haină a ipocriziei – aici Dex-ul sau dicționarele oficiale au o gamă largă de sinonime.  Nimic nu mă convinge că nu sunt ipocrită. Departe de a fi eu însămi un model de integritate morală și spirituală realizez că nu am cum să cer altuia să fie așa. Aș fi hoțul care strigă hoțul, o altă culme a ipocriziei! Fariseismul sălășuiește în noi dintotdeauna. E înscris în codul genetic. Și nu mă încălzește faptul că există câte un Tartuffe la tot pasul.  Îmi dau zilnic câte doo pălmi pentru fiecare formă pe care…

Vezi articol original 561 de cuvinte mai mult

Un gând despre „

Opinii

