Why?

Ma aflu intr-un impas. Nu stiu ce imi place si ce as putea sa fac pentru a reusi sa ies din rutina asta dezolanta in care am intrat de ceva timp. Marea mea problema este ca atunci cand am o idee noua, incep cu entuziasm, dar pe parcurs, renunt sa o definitivez. Prin luna martie, invatam cum sa fac montaj in Adobe Premiere, dar  am ajuns la concluzia ca e mult prea dficil. Mai demult, scriam niste articole, dar si de asta m-am lasat… Incep o carte noua, citesc maxim 20 de pagini si nu imi mai place. Zilele trecute, mi-am propus sa incep sa scriu o carte. Am scris o pagina si m-am oprit. Apoi, am inceput sa fac caricaturi, pentru ca imi plac foarte mult, dar nu stiu sa desenez, etc.

Dupa toate aceste tentative esuate, am ajuns la concluzia ca ori sunt o mare lenesa, ori nu sunt buna la nimic. Serios, chiar nu imi pot da seama la ce ma pricep…Problema stiu ca exista, dar nu am gasit solutia si asta ma face sa fiu o mare frustrata, mai ales cand ii vad pe altii ca sunt atat de priceputi…Of, la ce ma pricep eu???

Voi cum v-ati dat seama ce va place si va defineste personalitatea? Care sunt hobbyurile voastre?

15 gânduri despre „Why?

  1. Si eu sunt lenesa. Imi e foarte greu sa ma mobilizez dar adesea reusesc …..Cel mai bun exemplu la mine ar fi cu limbile straine, invat in continuu si adorm instant cand iau cursul de araba in brate dar pana la urma…….invat dimineata, la amiaza, aleg alte momente
    Sfat : nu lasa pauze mari atunci cand incepi un proiect. De exemplu o carte – citeste in fiecare zi macar putin, altfel vei uita firul actiunii si o sa-ti para neinteresanta

    Apreciat de 1 persoană

  2. mie imi place sa scriu si o fac foarte des doar ca nu arat lumii tot ceea ce scriu 🙂 imi place sa analizez trecutul sa gandesc viitorul sa-l pun pe hartie si sa incerc sa-l realizez in viata , aaaaaa si ador sa gatesc , o fac zilnic 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Eu, foarte multi ani la rand, am scris numai poezii. Recent, am inceput sa cochetez si cu proza. Dar, recunosc ca ma simt mai in elementul meu, atunci cand compun arta lirica.
      Nexya. aici la partea culinara, nu m-ai nimerit. Nu gatesc pentru ca nu ma prea pricep, in plus, mama e stapana la ea in bucatarie!:Acces interzis.!))

      Apreciază

  3. Inteleg ca iti lipseste motivatia? Dar stai…mi-a venit o idee. Ma intreb, cum erai atunci cand erai doar un copil…ce te visai a fi cand aveai sa cresti? Poate entuziasmul pe care il aveai cand erai mica iti poate trezi entuziasmul de acum. Sau poate vei spune ca nu te entuziasmai nici atunci? Nici macar sa te joci? Daca da, atunci joaca-te si acum. Imi aduc aminte ca eu ma jucam de-a oamenii mari. Papusile mele erau cele care ma tolerau in cursul imaginatiei mele. Acum sunt un om mare si imi place sa ma joc de-a copiii. Nu-i asa ca suntem fascinanti? Si uite, sa iti spun un hobby cu adevarat drag pentru mine: mersul pe bicicleta ma fascineaza. As merge oricand si aproape oriunde, mi-ar placea sa fac transalpina pe bicla daca sotul meu nu s-ar opune categoric inconstientei mele…si il ascult, nu ca asa cred ca trebuie, dar pe de o parte imi dau si eu seamam ca m-as expune unui risc prea mare. Si sa-ti mai spun ceva – saptamana trecuta m-au alergat cainii pe cand traversam orasul cu bicicleta. Am reusit cad la o frana brusca pe care am pus-o avand viteza destul de mare si sa imi fac cateva zbenghiuri – in frunte, genunchi, cot, palma. A! Si sa imi sparg si farul din fata. Dar stii ce? Abia astept sa imi treaca pentru a o lua de la capat. Oamenii rad cand ma aud cu cata pasiune vorbesc despre bicicleta mea. Dar eu stiu cat de bine ma simt cand ma poarta acolo unde picioarelor mele le-ar lua prea mult sa ma duca. Si cand simt vantul prin par…ce mai! E de vis. Poate ar trebui sa incerci daca ti se potriveste…. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  4. Eu ma pricep sa apreciez si sa mananc mancruri bune si delicioase, mi-am dat seama ca sant foarte bun la asta
    odata cand am ramas singur acasa la niste prieteni si am gasit la ei in frigider o bucata de cascaval si niste salata Boeuf superbuna !
    Cumnata mea e ce-a mai tare la vizionat telenovele pe toate posturile TV pe unde apar… e singurul lucru la care se pricepe si o face perfect.

    Imposibil sa nu te pricepi si tu la ceva :(… doar trebuie sa o iei incetisor si sa te analizezi cu grija si fara prejudecati !

    PS. Iti plac clatitele ?

    Apreciat de 1 persoană

      • Ei bine, ai putea foarte usor devenii experta in clatite si de ce nu… chiar critic gastronomic axat in deosebi pe clatite 🙂 !
        Oricum sa stii ca daca o sa stam de vorba o sa vezi ca te pricepi la o multime de lucruri frumoase doar ca ai nevoie de cineva alaturi care sa te sustina si sa te incurajeze 🙂

        Apreciază

      • Am nevoie de mine insami. Nu stiu, dar faptul ca nu am si eu un job al meu, ma face sa ma simt cea mai inutila si de aici problema cu : la ce sunt buna eu?
        Ultima data cand ma facut clatite, am afumat bucataria, deci, mi-a interzis mama sa ma mai apropii de tigaie!:))
        Imi place sa fiu critic, dar in literatura, politica si altele. La arta culinara te voi lasa pe tine, ai onoarea!

        Apreciază

  5. Esti doar incurcata nu frustrata. Pai au aparut lucrurile are ma faceau cu adevarat curioasa cum ar fi pictura, ma fascinau culorile, usor usor am inceput sa schitez, sa mazgalesc orice portret ma atragea. La inceput ma consideram un dezastru, dar am pus pasiune si a iesit ceva frumos, apoi am continuat si asa a ajuns un hobby. Asa faceam si eu ca tine, ma lasam de multe ori de pictat ma plictiseam si aruncam tot. Dar in timp a ajuns o pasiune, am remarcat ca nu ma pot opri din analizat mediul. Si am ajuns sa tanjesc dupa asta, sa ma simt rupta de lume cand o fac.

    Apreciat de 1 persoană

Opinii

