Viitorul suna a prajituri!


De cand ma stiu majora, mi-am dorit sa fiu spion, desi habar nu am sa conduc o masina sau sa pilotez un avion. Ma fascineaza ideea de adrenalina si de misiuni secrete. Mi-as fi dorit sa fiu o mica eroina pentru omenire si sa dejoc planurile machiavelice ale teroristilor. Nu stiu de ce ma obsedeaza dorinta aceasta, probabil ca e din cauza filmelor cu James Bond.
M-am interesat sa aflu ce calitati trebuie sa ai pentru a ajunge un mic spion… Si am fost dezamagita! Trebuie sa ai un corp perfect fara defecte vizibile, sanatate si rezistenta de fier si, logic, o inteligenta mai ceva ca MacGyver!
Dintre astea, cred si sper ca am inteligenta. Eh, in viata asta nu pot fi spion, dar in viata urmatoare, sigur, o sa fiu un spion de zile mari.
In alta ordine de idei, am inventat in vis o noua prajitura, ” Dream night” (nu stiu de ce fix aceasta denumire care nu are nici o legatura cu un nume de prajitura normala, gen Diplomat, Piersicuta, Buburuza etc.) celor curiosi si pofticiosi, le spun ca prajitura mea era numai din frisca si era cautata in tot Iasul!
Asadar s-a decis. Daca nu voi fi spion, o sa fiu un cofetar sau un bucatar de succes!

Această prezentare necesită JavaScript.

12 gânduri despre „Viitorul suna a prajituri!

  1. nu , eu zic ca viata in sine e o lupta 🙂 si fizica si psihica , sa ai ceva trebuie sa transpiri si sa gandesti logic chiar daca uneori ratiunea ne mai joaca feste 🙂 eu am facut sport de auto-aparate cativa ani si am facut si de atac alti cativa ani 😀 dar imi place misterul si feminitatea 🙂 daca e pot sa pun un barbat la pamant si cu vorbe frumoase si cu pumnul 😀 nu stii niciodata ce poate sa ascunda o femeie in ea 🙂

    Apreciază

  2. aha 🙂 iti spune ceva Mata Hari ? daca nu sa citesti despre ea , sau sa ai rabdare sa scriu eu despre ea 🙂 eu nu imi doresc si nu mi-a dorit sa fiu spion , dar imi doresc si mi-am dorit tot timpul sa ma invaluie o aura de mister , sa stiu sa lupt si fizic si psihic , am impresia ca mi-a placut asta de mica , de multe ori cand dau timpul inapoi ma vad incaltata cu pantofii mamei si cu palarii care imi ascundeau trasaturile fetei , am facut si sport in care am invatat sa ma apar , cele mai multe de baieti , poate tocmai din acest motiv , si fiu feminina si totusi barbata 😀

    Apreciază

    • Da, stiu de Mata Hari, celebrul spion feminin care a avut un final tragic. Oricum, nu vreau sa fiu ca ea.
      Nexya, sa inteleg din ce ai spus despre dorinta ta de a lupta fizic si psihic, ca tu ai vrea sa te afli in spatele liniei inamice, planuind noi strategii de atac si supervizand totul din fata calculatorului?

      Apreciază

Opinii

