Dilema


Pentru prima data de cand am acest blog, mi-a venit ideea sa il inchid. Nu stiu de ce, dar am senzatia ca blogul meu nu prea prezinta interes si este doar o mare cutie in care gasesti totul alandala. (Stiu ca, in calitate de autor, nu trebuie sa imi vorbesc de rau blogul…) Mi-as fi dorit sa am mai multe idei originale si sa nu mai scriu dupa vechi sabloane din blogosfera, chit ca nu am vrut niciodata sa copiez pe nimeni, dar s-a intamplat.

Chiar ma vedeam peste 20 de ani ( Doamne ajuta sa ajung pana atunci), cand eram cu familia intr-o vacanta si scriu pe blog cat de fericita sunt si postez si poze. Acum, insa, nu mai gandesc asa…
Dilema mea e aceasta: sa inchid sau nu blogul?

Voi ce parere aveti dragii mei?

21 de gânduri despre „Dilema

  1. Tot asteptam sa imi vina pe e-mail noutati de la tine dar nu imi vin, desi m-am abonat. Am crezut ca ti-ai inchis blogul, pentru ca vazusem acum ceva timp acest articol la tine pe blog.
    Eu cred ca daca ai lucruri de impartasit aici cu noi, e pacat sa pleci. Dar decizia iti apartine tie. E bine sa faci ceea ce crezi tu ca te reprezinta. Eu momentan, ma bucur ca ai revenit.
    Cum pot sa primesc noutatile de la tine, altfel decat dand fallow? ce-o fi patit wordpress-ul asta?

    Apreciază

  2. Intai sa ma prezint , pentru ca tu sti daca sa-mi deschizi sau nu : sunt un mos care abia si-a deschis un miniblog printre blogurile voastre academice , pentru ca am vrut sa-mi strig si eu gandurile batranetii undva de unde sa-mi vina , ca un ecou ,raspunsurile de care am nevoie .
    Si acum te-as intreba , cu o oarecare indoiala ca mi-ai raspunde : daca ai fi spion si ai lua-o la sanatoasa , pentru ca nu-ti place misiunea primita , ce-ar zice teroristul care se uita in urma ta ? Scuza-mi indrazneala acestei intrebari .

    Apreciază

    • S-ar putea sa o dau in romantisme si sa vad scenariul propus ca o eventuala posibilitate sa ma indragostesc de terorist. Daca s-ar intampla asa ceva. atunci chiar as lua-o la sanatoasa.
      Acum, la modul serios, este dificil sa refuzi o misiune sau sa o abandonezi. Ca spion esti antrenat sa faci orice pentru a -ti duce misiunea la sfarsit.

      Apreciază

  3. Nu !!! Cum sa pleci ? Asta este parerea ta ca totul este alandala dar lasa sa ne dam noi cu parerea. Era candva o tipa care avea blog Ioniboni sau asa ceva si scria aproape zilnic despre ce are de vanzare la magazinul la care lucreaza si cat are monetaru , asta era fericirea ei sau supararea ei , cand era vanzare era in al 9-lea cer, cand nu , NU 😦 eu personal am fost sincera si i-am lasat un coment in care i-am zis ca lipseste monetarul de pe cateva zile si putem sa-i facem totalul incasarilor in luna 🙂 Nu m-a deranjat nimic dar evitam sa citesc la ea postuluile in care vedeam ca e vorba IAR si IAR de acest lucru. I-am si zis ca vreau sa vad ca scrie ca e ferictia , suparata , nedumerita , egoista , orice dar din alt unghi. Poate am gresit facand asta ca imediat dupa ( au fost mai multi care i-au zis asta ) si-a facut blogul privat si mie personal nu mi-a dat voie sa-l citesc. Dileme amev cam toti , ce sa mai scrie? sa o mai facem? sa stergem sau nu ? si eu am vrut sa-l sterg dar nu din acest motiv al dilemelor , ci doar pt ca aveam momente , pauze mai lungi le numesc eu , in care stau departe de net si in care am imi doresc sa nu am nimic de zis doar de ascultat 🙂 Mie imi place in ”casa’ ta , sa nu o darami 🙂 doar daca cladesti alta 🙂
    >:D<

    Apreciază

    • Nu voi mai cladi o alta casuta, stau in cea actuala. Ii mai schimb zugraveala din cand in cand.
      Despre Ioniboni, nu situ foarte multe, dar am observat ca blogul ei nu imi mai este accesibil si atunci am sters-o din blogroll.
      Am si eu perioade in care nu stiu despre ce sa scriu si astept pana repar pana de inspiratie.

      Apreciază

  4. lady, lady…iti dau voie sa iei o pauza mica…dar NICI SA NU te gandesti sa nu te intorci aici, in locșorul ăsta :)…să nu indraznesti:)))…noi te asteptam sa-ti reconsideri parerea!!!!..nu ne lasa!!!

    Apreciază

  5. Cred ca doar dusmanii ti-ar putea spune sa-l inchizi 😀 😀 😀
    adica asta e ca si cum un sinucigas ar intreba lumea de pe strada daca -si poate taia
    venele ori ba :)))))))))) Normal ca oamenii cu creier nu pot zice ca da.

    Eu am avut perioade in care nu am mai scris pe blog ca nu aveam inspiratie, apoi publicam
    mai mult retete de mancare, apoi am facut din el un fel de jurnal… dar nu l-am inchis niciodata deoarece e ceva ce ma reprezinta… Dar nu am intrebat niciodata pe nimeni daca le place ce scriu… si nici nu scriu ca sa fiu citit ca oricum nu primesc bani daca am un cititor ori 100… eu scriu pentru mine si pentru prietenii mei care ma citesc cu drag si prin
    bloguri am format o comunitate frumoasa de persoane cu idei si aspiratii comune.
    De asta imi place mult blogul si nu renunt la el ca prin el am si eu o familie reala si ma simt util, simt ca traiesc pentru ceva.

    Eu cu sinceritate te sfatuiesc sa nu-l inchizi, te poti reprofila… sa scrii altceva decat pana acum, ori sa pui muzica..etc ori ce
    dar nu-l inchide si nu pleca… faci parte dintre noi dintre Blogeri si te iubim, imi place sa cred ca sintem o familie si asta e tot ce conteaza… comunitatea sa stii ca ai un loc al tau undeva… Nu exista bloguri care prezinta mai putin interes ori mai mult :))) exista doar persoane care scriu pentru cei multi si… varza si persoane care scriu pentru putini dar buni..

    Nu ai sa vezi niciodata la un concert unde se canta Mozart atat lume cata este la un „concert” de manele…. doar ca nu se pot compara ca si calitate unul cu celalaltul…

    Gandeste-te serios la o schimbare pentru blogul tau si cum poti revenii in fortza… si nici decum la varianta inchiderii, acesta este sfatul meu… si eu in 5 ani de cand scriu pe blog cred ca am avut ceva experienta in acest domeniu :))))))))))

    Apreciază

Opinii

