Total Pesimista!

 
Sunt pesimista in aceasta zi, chiar daca, initial am vrut sa ma agat de bratele angelice ale rabdarii si sa urc pe scara optimismului.
Da, chiar am vrut sa ignor strigatul mut al dorintelor mele de a vedea soarele chiar si intr-o grota subacvatica din sufletul meu si am reusit… e mai usor sa vezi totul vopsit in cenusiu si sa gandesti ca asa e normal. De ce sa vrei sa vezi totul in culori si sa te hranesti cu idei false, chiar utopice?
Am citit undeva ca Dumnezeu ne da si bucurii si tristeti si daca ai primit fericire,  atunci sa te astepti sa ai o tristete. Dar de ce? Este chiar atat de imposibil ca toti sa fim fericiti si sa nu suferim? Nu e mai simplu sa fim toti buni si sa nu existe rautate, in asa fel incat sa nu fim pedepsiti pentru greselile noastre? Mi s-a raspuns ca nu, trebuie sa existe un echilibru in lume, oamenii trebuie sa stii ce este raul pentru a aprecia valoarea binelui. Uf, de ce imi bat eu capul cu legile nescrise ale omenirii? Simplu. Pentru ca vreau sa nu mai existe suferinta si nici sa mai fie cineva suparat sau trist. Suntem oare chiar atat de groaznici ca oameni, incat sa trecem prin atatea dureri si mereu sa ne tangum?
Mi s-a mai spus ca nu pot schimba lumea de una singura, dar o sa mor incercand!
Pentru voi este usor sa acceptati ce vi se intampla atunci cand va confruntati cu durerea cuiva sau cand voi insiva sunteti in suferinta?  Va resemnati sau, dimpotriva, luptati cu toate fortele?
 
P.S. Ionela, este greu sa zambesti cand te doare carnea pe tine si nu poti decat sa versi lacrimi de mila ta…
 
6 gânduri despre „Total Pesimista!

Opinii

