Somnul

Am descoperit ca cel mai bun medicament pentru mine este somnul. Mai rau este atunci cand trebuie sa ma trezesc si ma confrunt cu realitatea. Daca ar fi dupa mine, as dormi mereu, mi-as trai viata doar in vis. Doamne, cat de frumos ar fi!

Sentimentele care se lupta sa iasa la suprafata ma fac sa fiu si mai confuza decat eram inainte. Sunt uimita pentru ca am reinceput sa ma gandesc la niste lucruri, care din punctul meu de vedere, nu-si mai aveau rostul. Ma agat, in disperarea mea, de un suflet slabit si obosit, crezand ca, astfel, voi reusi sa supravietuiesc. Cat de egoista am devenit!?

Voi cum ati reusit sa treceti peste cele mai grele momente in viata? Ati cazut in depresie sau v-ati metomorfozat intr-o Pasare Phoenix?

16 gânduri despre „Somnul

  1. cam aceeași tendinta am si eu…sa ma culc si sa dorm mult!…si daca s-ar putea cand ma trezesc problemele sa dispara, ar fi ideal! …dar nu e asa:(…nciodata n-am sa „permit” depresiei sa puna mana pe mine, cel putin atat cat pot lupta eu singura impotriva ei am sa fac tot posibilul…de obicei ma refugiez in citit si filme dar cateodata se adanceste ( cateodata nu!) si atunci incerc sa ies mai mult, ma vad cu prietenii, incerc sa discut cu ei si sa le impartasesc…ajuta de multe ori!

    Apreciază

    • Somnul pur si simplu este doar o pauza de respiro, pentru a putea sa faci fata mai bine problemelor atunci cand te trezesti. Pentru mine, somnul imi ofera si solutii, uneori si ma ajuta sa iau decizii radicale, dar bune.

      Apreciază

  2. Am pierdut in viata de doua ori, tot ce am avut, ( casa, cel mai bun prieten si sotia ) dar nu am cazut in depresie pentru ca am luat totul ca pe o provocare, multi oameni daca cad intr-o groapa incearca sa iasa imediat… Foarte putini sant cei care zic…
    – Ok, daca am cazut aici ia sa stau eu aici mult si bine pana mor !

    In fond viata e o lupta si ca sa supravietuiesti trebuie sa fi razboinic, sa fi gata mereu ca cel mai bun prieten sa te injunghie pe la spate ori tovarasul de linga tine sa cada rapus… insa asta nu e motiv de a abandona lupta… mai degraba trebuie sa fie o motivatie de a o continua si de a merge mai departe…
    E usor sa fi las… ca nu implica nici un efort, si totusi pe lume doar invingatorii au parte de glorie de aceea eu m-am nascut pentru a lupta si voi lupta pana la final !…. Sper ca si tu vei alege aceasta cale… in viata lasitatea nu trebuie sa fie o optiune ci un rau de care trebuie sa ne ferim !

    Apreciază

    • Din punctul meu de vedere, cel mai las este cel care se sinucide.
      imi pare rau ca a trebuit sa treci prin asemenea suferinte, dar la urma urmei, ce nu te omoara, te face mai puternic!

      Apreciază

  3. Mica mea lady…raspunsul meu la ultima ta intrebare este…ambele. E greu sa te confrunti cu depresia dar nu uita ca dupa ploaie apare si soarele. Desi uneori ploaia asta tine al naibii de mult. Te pup si te imbratisez cu drag

    Apreciază

  4. eu de regula fug la cei care au probleme si incerc sa-i binedispun. mi se pare ca e cea mai buna terapie sa ma simt folositoare, decat sa raman in starea negativa in care sunt. decat sa plang si sa bocesc – pentru ca eu vorbesc tare cand sunt trista, parlamentez de zici ca sunt la tribuna si tot poporul ma asculta 🙂 – prefer sa ma apuc de ras cu prietenii…
    adevarul este ca eu am mereu o carte amuzanta pe noptiera, iar daca personajele sunt oameni de cultura nu ma simt nici superficiala (am o obsesie, sa nu-mi petrec viata cu lucruri care nu au profunzime… ador inteligenta si intelepciunea!).

    Apreciază

  5. toti trecem prin momente mai usoare sau mai greel..mai mici sau mai adanci depresii, cred ca macar odata in viata ne cuprind..dar cred ca pt fiecare e mai des decat o singura data, totusi,..in momentele grele nu prea ai ce sa faci, decat sa le constientizezi..si mai ales sa fii constient de faptul ca toate trec si avand rabdare cu tine insuti..cumva..toata acea furtuna din suflet se linisteste..trebiue doar sa avem intelpciunea de a avea rabdare:)

    Apreciază

    • In viata mea am trecut prin trei depresii majore: prima a fost in clasa a-VIII-a cand am stat un an acasa si am reusit sa trec Examenul de Capacitate a treia oara, a doua a survenit cand am picat Examenul de Bacalaureat prima oara si apoi am stat un an acasa pentru ca nu am mai prins locuri la buget, ulterior dupa admitere am mai trecut printr-o depresie cand am realizat ca nu ma pot adapta la conditiile universitare stresante de la Universitatea „Al. I. Cuza” si m-am imbolnavit de inima pe vremea cand eram studenta la Fac. de LItere, Specializarea Franceza- Spaniola, iar a treia depresie a fost cu putin timp in urma.

      Apreciază

  6. eu stau si ma uit la filme lacrimogene , mananc prajitura , plang , chiar nu stiu de ce plang pentru ca asa este filmul sau pentru ca sufletul cere sa se descarce , si dupa ce am ochii bulbucati 😀 dorm , suspin chiar si in vis , dar cand ma trezesc ma spal cu apa rece si gata , ca doar viata merge inainte si sunt foarte bine pana la urmatorul moment de slabiciune sufleteasca 🙂 daca tu te simti bine cand dormi ce pot sa zic decat somn usor 🙂

    Apreciază

    • Nexya, partea cu dulciurile imi este arhicunocuta. Prajitura si ciocolata imi sunt cele mai bun prietene in momentele de tristete. Din fericire, tin la silueta si nu mananc mai mult de doua, maxim. Lacrimile ma ajuta sa ma descarc, dar am momente in care deja inima spune: „Gata cu lacrimile!” Si atunci, ma culc. E cel mai bun remediu de pana acum.

      Apreciază

  7. Desi pare frumos nu cred ca e bine sa traiesti in lumea viselor care cred ca merge mana in mana cu depresia.Nu cred ca e bine sa gandesti – nu e nimic daca ajung jos o sa ma ridic- mai bine ai o atitudine pozitiva macar cat sa te mentii in afara depresiei. In momentele grele cand restul erau la pamant eu m-am gandit ca de mine depinde totul, daca eu pic ce o sa se intample

    Apreciază

  8. Si eu dorm cand sunt indispusa.
    Totusi, prima varianta e shoppingul. Daca nu am chef de shopping, intr-adevar e o problema
    Altele: ascult muzica si citesc, vreau sa fiu lasata in pace
    Fac sport sau daca ma aflu in Romania si am timp incer c sa fac o vizita la Manastirea Nicula, e aproape de mine. Cand ajung acolo, toate dispar……..

    Apreciază

    • Eu, dimpotriva, am tendinta sa ma izolez total, adica imi inchid telefonul si nu mai vorbesc cu nimeni. Asa procedez cand sunt varza. Faza cu shoppingul as aplica-o daca ar exista mijloacele financiare necesare.

      Apreciază

Opinii

