Meditatie!

Cuvintele curg pe hartie precum furnicile intr-un musuroi. Este atat de usor sa scrii, dar cine mai tine minte ce voia sa spuna la inceput? Unde este esenta sufletului in randurile pe care le-ai insirat la nesfarsit? Nu-i asa ca te simti captiv intr-un labirint?  Daca vorba ar fi un cutit, cu siguranta ai putea sa tai valul care nu te lasa sa vezi dincolo de realitate. Realitate? Hmm, asa o numesc unii, dar nu e realitate! Este doar o imagine pe care o vedem prin niste lentile aburite si fumurii din cauza razelor care ne-au ars constiinta inca de cand am fost fauriti si incredintati universului, care ca un tata protector ne-a impus niste limite si ne-a indrumat pe cararea altrusimului.  Cat de trist se simte universul cand inca un copilas de-al sau se abate de la carare si devine un renegat silit sa locuiasca in exil fara sa mai poata avea parte de un gram de lumina si de curcubeu…

Oare cum arata aura celui care nu a facut decat rau?  Un om care face bine este trecut cu vederea si treci pe langa el fara sa vezi cicatricile din ganduri si din suflet. Dar pe un om rau il vezi imediat si il acuzi ca nu a stiut sa pretuiasca ce i s-a dat!

Unde este lumina pentru toti? Unde este acel loc in care nu esti decat o mica entitate care lumineaza o intreaga pestera?

Sunt revoltata! Rautatea unora ma lasa perpexa si ma raneste atat de tare incat am ajuns sa vreau sa fiu si mai buna decat voi fi poate in viitor. Macar asa au o sansa sa pluteasca pe aripa unui inger!

6 gânduri despre „Meditatie!

  1. Stii Olga …azi am scris o noua scrisoare pt un necunoscut si asta am facut , am lasat cuvintele sa curga , de le Buna …am ajuns la Ps scuza-mi scrisul ca am plans ( si am scris 4 pagini cu de toate si nimin ) 🙂

    Apreciază

Opinii

