Haos

Acum ratacesc pe un drum intunecat si caut o lumina care sa ma ajute…In capul meu se ciocnesc tot felul de idei si de ganduri negre, atat de negre incat imi e rusine ca le gandesc. Stiu ca sunt intr-un loc strain si plin de fantasme, dar nu inteleg de ce tot stau acolo? De ce nu am plecat inca, mai ales ca stiu ca daca voi intinde mainile voi reusi sa evadez si sa ma duc intr-un alt loc mai luminos si mai primitor?

Asta e ce simt acum, maine nu stiu ce va fi…Am strigat ajutor, dar acum sunt muta…

P.S. Acesta este un atac de panica, dar trece…

10 gânduri despre „Haos

    • Te pup Claudia!:*
      Eu stiam despre atacurile de panica doar dupa ce am citit la tine pe blog despre acestea. Nu mi-am inchipuit ca ma voi confrunta cu asa ceva… Am grija de mine, cat de mult pot!:*>:D<

      Apreciază

Opinii

